• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

آتش گرفتن ٢خودرو دركارگاه فروش سيلندر

  • کد خبر : 11822
  • ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گازگیری دو خودرو سواری در کارگاه فروش سیلندر در منطقه موجب آتش سوزی این خودروها شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد زراسوندى على پور مديرعامل سازمان آتش نشانى و خدمات ايمنى شهردارى مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در ساعت ١٨:٣٤ امروز جمعه ٩٣/١٠/١٢ گزارش انفجار و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گازگیری دو خودرو سواری در کارگاه فروش سیلندر در منطقه موجب آتش سوزی این خودروها شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد زراسوندى على پور مديرعامل سازمان آتش نشانى و خدمات ايمنى شهردارى مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: در ساعت ١٨:٣٤ امروز جمعه ٩٣/١٠/١٢ گزارش انفجار و آتش سوزى در كارگاه فروش سيلندر در ابتداى منطقه بى بيان بعد از پارك جنگلى به مركز عمليات ١٢٥سازمان اعلام كه بلافاصله گروه ايستگاه چهار راه بهدارى به محل حادثه اعزام شدند و از ساعت ١٨:٣٧ تا ساعت ١٩ حريق مهار گرديد.

مديرعامل سازمان آتش نشانى مسجدسلیمان در ادامه اظهار داشت: دو خودرو پرايد و پيكان در حال گازگيرى ال پى جى بودند كه بر اثر بى احتياطى و گاز گیری غیر اصولی دچار انفجار و آتش سوزى شدند و خوشبختانه در اين حادثه به كسى آسيب نرسید.

وی افزود: يك گروه از آتش نشانى شرکت نفت مسجدسلیمان نیز در حين انجام این عمليات براى پشتيبانى به محل حادثه اعزام شدند.

زراسوندی علی پور در خاتمه گفت: اين روش گازگيرى كاملأ غير اصولى و نا ايمن است و بايد به جهت جلوگيرى از صدمه رسيدن به مردم چنين كارگاهها و مراكزى از محيط شهرى و مسكونى خارج گردند تا شاهد خسارت جانى و مالى به شهروندان نباشيم.

IMG_3548IMG_3558-300x200IMG_3552-300x200

عكس ها: امين كاشاني

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.