• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

نفت مسجدسليمان با دو بازیکن خارجی قرارداد بست

  • کد خبر : 11663
  • ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۸:۴۷

تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با دو بازیکن خارجی به توافق رسید و قرارداد منعقد کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با روسلان مدافع ازبكستاني و پاشنكو هافبك هجومي تيم‌ملي مولداوي به توافق رسيد و قرارداد اين دو بازيكن امروز بسته شد. روسلان از صبح امروز (شنبه) در تمرينات […]

تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با دو بازیکن خارجی به توافق رسید و قرارداد منعقد کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان تيم فوتبال نفت مسجدسليمان با روسلان مدافع ازبكستاني و پاشنكو هافبك هجومي تيم‌ملي مولداوي به توافق رسيد و قرارداد اين دو بازيكن امروز بسته شد.

روسلان از صبح امروز (شنبه) در تمرينات نفتيها شركت كرد و پاشنكو نیز تمرينات خود را از روز گذشته با تیم آغاز كرده است. نفت مسجدسليمان پيش از اين با گئورگيف دروازهبان بلغارستاني به توافق رسيده بود كه او نيز از روز گذشته در تمرينات اين تيم حضور پيدا كرد. نفتيها براي جذب وحيد امرايي، بازیکن نفت تهران نيز وارد مذاكره شدهاند كه البته هنوز توافق حاصل نشده است.

شاگردان بهروز مكوندي فردا (یکشنبه) اهواز را به مقصد تهران ترك خواهند كرد و از آن‌جا به قشم و بعد هم به بندرعباس خواهند رفت. اردوی این تیم از هشتم تا شانزدهم ديماه برگزار خواهد شد. نفتی‌ها در اين اردو احتمالا يك بازي دوستانه برگزار ميكنند و سپس در اهواز در مسابقات چهار جانبه هيات فوتبال استان شركت خواهند كرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.