• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

مديرعامل نفت مسجدسليمان: خبري از پول نيست

  • کد خبر : 11642
  • ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: ما مدام بلوف مي‌زنيم و دروغ مي‌گوييم که اگر پول ندهيد تمرين نمي‌کنيم و بازيکن نمي‌گيريم اما آن ها هم به ما پول نمي‌دهند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ، مسعود رضائیان در مورد وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان از نظر مالی گفت: متاسفانه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: ما مدام بلوف مي‌زنيم و دروغ مي‌گوييم که اگر پول ندهيد تمرين نمي‌کنيم و بازيکن نمي‌گيريم اما آن ها هم به ما پول نمي‌دهند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ، مسعود رضائیان در مورد وضعیت باشگاه نفت مسجدسلیمان از نظر مالی گفت: متاسفانه مشکلات مالی هنوز حل نشده است، ما مدام ریسک می‌کنیم و دست خالی بازیکن جذب می‌کنیم و تمرینات تیم را ادامه می‌دهیم. مدام دروغ می‌گوییم و بلوف می‌زنیم که اگر به ما پول ندهید بازیکنان تمرین نمی‌کنند. بازیکن جذب نمی‌کنیم، اردو نمی‌رویم و ….اما آن ها هم به ما پول نمی‌دهند و می‌دانند که دست‌مان خالی است.

وی در مورد این که این افراد چه کسانی هستند،‌ گفت: نمی‌دانیم اگر می‌دانستیم خودمان یقه آن ها را می‌گرفتیم. رضائیان در مورد این که باشگاه با دست خالی بازیکن خارجی چگونه جذب کرده، گفت: بله ما 3 بازیکن خارجی جذب کرده‌ایم و اگر پول آن ها را ندهیم کار به فیفا کشیده می‌شود و بازیکن خارجی مثل بازیکن ایرانی نیستند که چیزی نگویند. گفتم آن ها فهمیده‌اند دست‌مان خالی است و هر چه می‌گوییم عمل نمی‌کنیم و به همین دلیل با خیال راحت نشسته‌اند. فکر می‌کنم ما با دست خالی و بدون پول تیم را در لیگ برتر نگه داریم در نهایت فصل هم تمام شود و پولی هم به ما نرسد.

مدیرعامل باشگاه مسجدسلیمان افزود: شهری که چاه نفت دارد و آلودگی‌هایش را مردمش تحمل می‌کنند باید به تیم آن رسیدگی شود. مردم این شهر به درستی انتظار دارند که تیم‌شان حمایت شود. با این حال ما گستاخانه ریسک می‌کنیم حتی گفته بودیم اگر تا 20 آذر پول نرسد چنین و چنان خواهیم کرد اما باز هم به کارمان ادامه دادیم.

فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.