• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

معاون پژوهش دانشگاه آزاد مسجدسیلمان:
تشكيل كارگروه آسیب‌ شناسی خودکشی‌ در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 11612
  • ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۹:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد مسجدسیلمان گفت: برای کارگروه آسیب‌شناسی خودکشی‌های اخیر در مسجدسلیمان تا سقف ۲۰ میلیون تومان از سوی بهزیستی تامین اعتبار صورت گرفته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان احمد نیامدپور گفت: این کارگروه از اساتید متخصص در زمینه جامعه شناسی و روانشناسی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد مسجدسیلمان گفت: برای کارگروه آسیب‌شناسی خودکشی‌های اخیر در مسجدسلیمان تا سقف ۲۰ میلیون تومان از سوی بهزیستی تامین اعتبار صورت گرفته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان احمد نیامدپور گفت: این کارگروه از اساتید متخصص در زمینه جامعه شناسی و روانشناسی تشکیل شده که با همکاری یک نماینده از بهزیستی آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه اداد: اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای بررسی وضعیت خودکشی در مسجدسلیمان برای این کارگروه تعیین شده است که پس از دریافت اطلاعات تکمیلی از سوی دادستان و نیروی انتظامی این کارگروه به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

نیامدپور تصریح کرد: دانشگاه آزاد متخصصان خوبی در زمینه جامعه شناسی و روانشناسی داشته و مستعدترین ارگان در یک کار پژوهشی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به این که اعضای کارگروه از سوی دانشگاه دو نفر تعیین شده و خود بنده نیز سرپرستی تیم را بر عهده دارم، افزود: امیدواریم با بررسی های بومی به یکسری راه‌حل‌ها که مختص مسجد سلیمان است، برای حل مسئله خودکشی برسیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد مسجدسیلمان خاطرنشان کرد: فاکتورهای مختلفی مانند سن، جنس، تحصیلات و… برای این تحقیق نیاز است که مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه برای آسیب شناسی اعلام شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام به جناب دکترنيامدپورمردخستگي ناپذيروخسته نباشي حضورهمکارارزشمندم آسعيد جناب دکتر چرااينقدرديربه فکرکارگروه افتاديد بعدش هم يعني تاکنون علت هاي خودکشي درشهرمون مشخص نشده ؟!!!ماکه چندبارباحضورکارشناسان روزنامه ايران که ازتهران دعوت کرده بودم درخوددانشگاه براي آسيب شناسي اجتماعي چراهيچ کدام ازمسئولان محترم واساتيد توي جلسه نيومدند.بااحترام قلبي هوشنگ فرجی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.