• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

آن هایی که زمانی تیم به لیگ برتر صعود کرد و عکس هایشان همچنان روی دیوار های شهر نصب است چرا به تیم کمک نمی کنند؟

  • کد خبر : 11564
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسين مالکي بازيکن نفت مي گويد رضاييان براي اداره نفت تنهاست و تيم شان مظلوم ترين تيم دنيا است که بايد به دادش برسند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مالکی در مورد وضعیت نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران، بازیکنان و کادر فنی می خواهند تیم در لیگ برتر بمانند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسين مالکي بازيکن نفت مي گويد رضاييان براي اداره نفت تنهاست و تيم شان مظلوم ترين تيم دنيا است که بايد به دادش برسند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مالکی در مورد وضعیت نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران، بازیکنان و کادر فنی می خواهند تیم در لیگ برتر بمانند اما این تیم از ابتدا با سه میلیارد برای لیگ برتر جمع شده است و امکانات ما در حد لیگ دو است. ما باید امکاناتی داشته باشیم که بتوانیم در لیگ برتر در برابر قدرت های ایران مقابله کنیم اما در اینجا این گونه نیست. ببینید تیم های دیگر چه خریدهایی برای تیم هایشان کرده اند اما در تیم ما پول کافی برای خرید موجود نیست، باید اعتراف کنم تیم ما بودجه کافی برای یک بازی خارج از خانه را به طور کامل ندارد.

هافبک نفت در ادامه گفت: گرفتن امید از مردم خوب مسجدسلیمان که تنها دلخوشی شان این تیم است از انسانیت به دور است. آقای رضاییان در این تیم تنهاست، آن هایی که زمانی تیم به لیگ برتر صعود کرد و عکس هایشان همچنان روی دیوار های شهر نصب است چرا به تیم کمک نمی کنند؟ باید این را صادقانه بگویم تیم ما مظلوم ترین تیم دنیاست.

مالکی در مورد مکوندی مربی تیم شان گفت: آقای مکوندی انسانی با شخصیت و متین است که افتخار می کنم شاگردش هستم، نه تنها از نظر فوتبالی بلکه در جامعه نیز یک فرد کاملاً ایده آل برای من است. البته باید از زحمات مرد زحمت کش نفت آقای عیسی هندیجانی نیز یادی بکنم که واقعاً برای ما زحمت می کشد.

بازیکن رامهرمزی نفت مسجدسلیمان در مورد ماندن نفت در لیگ برتر گفت: تنها امید ما بازیکنان به تماشاگران است و مدیران مسجدسلیمانی که به جز دو نفر بقیه کنار رفته اند و از دور نظاره گر هستند.

وی در مورد بهترین بازیکنان نیم فصل اول گفت: به نظر من طارمی و ادینیو بهترین های لیگ بوده اند البته تیم ما نیز بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم صدا و سیما به خصوص برنامه 90 به تیم ما هم نگاهی بیندازد، تیم ما یکی از تیم هایی است که فوتبال خوب را در ایران اجرا می کند و گواه حرفم صحبت های کارشناسان است.

ورزش3

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.