• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
2

مسعود رضاييان:هنوز نتوانسته‌ايم به بازيکنان‌ پول بدهيم/ روسلان مدافع ازبکستان و پاشنکو بازیکن مولداوی را مي خواهيم

  • کد خبر : 11499
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: با وجود مذاکره با اسپانسر هنوز نتوانسته‌ايم به بازيکنان پولي پرداخت کنيم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان در مورد وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان و مربیان در حال استراحت هستند و من و همکارانم به دنبال فراهم کردن شرایط اردویی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: با وجود مذاکره با اسپانسر هنوز نتوانسته‌ايم به بازيکنان پولي پرداخت کنيم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان در مورد وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنان و مربیان در حال استراحت هستند و من و همکارانم به دنبال فراهم کردن شرایط اردویی تیم در بندرعباس هستیم. به احتمال فراوان از تاریخ هفتم تا 16 دی ماه در بندرعباس اردو خواهیم زد.

وی ادامه داد: برای حضور دو بازیکن اهل مولداوی و ازبکستان در تیم نفت مسجدسلیمان با سازمان لیگ مکاتبه کرده‌ایم و امیدواریم که روسلان مدافع ازبکستان و پاشنکو بازیکن مولداوی اول دی ماه در ایران حضور پیدا کنند و قرارداد‌شان را با باشگاه ما به طور رسمی امضا کنند.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در مورد جذب سایر بازیکنان گفت: ‌به دنبال دو بازیکن ایرانی هم هستیم. یک بازیکن بزرگسال و یک بازیکن زیر 23 سال. می‌خواهیم این دو بازیکن را هم به جمع تیم خودمان اضافه کنیم.

رضاییان در مورد وضعیت مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان و گلایه بازیکنانش گفت: بازیکنان ناراحت هستند اما ما امیدواریم چون اسپانسر تعیین شده و با آنها مذاکره هم کرده‌ایم اما هنوز پولی به دست ما نرسیده تا به بازیکنان پرداخت کنیم اما همه جا مشکل نقدینگی است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.