• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
0

نفت مسجدسلیمان از ازبکستان و مولداوی بازیکن می‌گیرد

  • کد خبر : 11466
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از برنامه تمرینی و اردوی این تیم در تعطیلات لیگ برتر و جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل سخن گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان اظهار کرد: فعلاً تمرینات تیم‌مان تعطیل است و از سوم دی ماه در مسجدسلیمان آغاز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از برنامه تمرینی و اردوی این تیم در تعطیلات لیگ برتر و جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل سخن گفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان اظهار کرد: فعلاً تمرینات تیم‌مان تعطیل است و از سوم دی ماه در مسجدسلیمان آغاز می‌شود و پس از چند روز تمرین از هفتم دی ماه قصد برگزاری اردویی 10 روزه را داریم.

وی بیان کرد: برای برپایی اردو، کیش، قشم و بندرعباس مدنظر ما بود که زمین چمن قشم مصنوعی بود و در کیش هم با مشکل چمن مواجه بودیم و می‌توان گفت که شانس برپایی اردو در بندرعباس زیادتر است. البته هیات فوتبال این استان از ما برنامه خواسته تا ببیند با توجه به این که ما می‌خواهیم صبح و عصر تمرین کنیم، می‌تواند در آن زمان زمین چمن در اختیار ما بگذارد یا خیر. به هر حال تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره جذب بازیکن، گفت: یک مدافع ازبکستانی و یک هافبک تهاجمی اهل مولداوی مورد پسند کادر فنی قرار گرفتند و قرار است با مدیر برنامه این بازیکنان صحبت کنیم تا این بازیکنان اول دی ماه به این جا بیایند تا فرصت بیشتری برای انجام کارها داشته باشیم. به هر حال باید بیایند تا با آن‌ها پای میز مذاکره بنشینیم. البته در خصوص قرارداد هم با توجه به پایه‌های رقم‌های اعلامی ما و آن‌ها، فکر نمی‌کنم در این زمینه خیلی مشکل داشته باشیم و شانس جذب آن‌ها خیلی زیاد است، مگر این‌که پای میز مذاکره، جلسه به صورت دیگری پیش برود.

وی در پایان عنوان کرد: برای جذب بازیکن ایرانی هم در حال مذاکره هستیم. ما خواهان جذب قزل از نفت تهران هم هستیم که در این خصوص با قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.