• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

بازدید دکتر جلیلی از دانشگاه پیام نور مسجدسليمان

  • کد خبر : 11458
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهرام نیک بخش، رئیس دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان به همراه دکتر اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات و نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، مهندس پیرامون مدیر عامل بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روند اجرای تکمیل ساختمان جدید دانشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهرام نیک بخش، رئیس دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان به همراه دکتر اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات و نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، مهندس پیرامون مدیر عامل بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روند اجرای تکمیل ساختمان جدید دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان بازدید به عمل آوردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان بهرام نیک بخش، رئیس دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان بیان داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت 5 هکتار، در سه طبقه مجزا و مساحت زیر بنایی 2200 متر مربع شامل؛16 کلاس آموزشی، کتابخانه، آزمایشگاه، کارگاه آموزشی، سایت کامپیوتر و مجموع اداری که عملیات ساخت آن تکمیل شده است.

وی افزود: پروژه شامل نصب اقلام تاسیسات مکانیکی و برقی، نمای ساختمان و ساختمان موتورخانه و محوطه سازی با تامین اعتبار پروژه با مساعدت مسئولین و همکاری اداره بهره برداری نفت و گاز به زودی مورد استفاده دانشجویان قرارمی گیرد.

در ادامه دکتر اسماعیل جلیلی نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي از قسمت های مختلف دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان بازديد به عمل آوردند. ایشان ضمن بازديد از حوزه های مختلف دانشگاه افزودند: وجود دانشگاه در رشد اقتصادي و اجتماعي شهرستان آثار مثبتی داشته و موجب ارتقاء سطح علمي و فرهنگي این منطقه گرديده است. وي گفت: اين دانشگاه ظرفيت‌هاي بالايي در جهت رشد و توسعه این شهرستان در آينده داراست و در اين راستا براي ارتقاء اين واحد دانشگاهي از نظر جذب رشته و سایر کارها از هر گونه تلاش و همكاري دریغ نخواهم کرد و افتخار بنده این است که از اساتید و موسسان این واحد دانشگاهی بوده و از قشر دانشگاهی می باشم دکتر جلیلی گفت: از زحمات کلیه روسای سابق و علي الخصوص جناب نیک بخش تشکر و قدر دانی می کنم که برای این واحد دانشگاهی خدمات ارزنده و به یاد ماندنی انجام دادند. درپایان رئيس دانشگاه از حضور دکتر جلیلی و مدیرعامل بهره برداری و همراهان در واحد پیام نور مسجدسلیمان تشكر و قدر دانی نمود. و با ارائه گزارشي از عملكرد و موفقيت‌هاي اين واحد دانشگاهي، دورنمايي از برنامه‌هاي آينده جهت ارتقاء سطح كيفي و كمي دانشگاه در حوزه‌هاي مختلف آموزشي و پژوهشي و فرهنگي را اعلام كرد.

IMG_0242IMG_0365

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با کمال تشکر و سپاسگذاری از زحمات و تلاش نماینده عزیز شهرمان جناب دکتر جلیلی و جناب استاد نیکبخش ریاست محترم دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان که جهت راه اندازی و اتمام ساختمان جدید دانشگاه از هیچگونه تلاشی دریغ ننموده وهمچنین دیگر دست اندرکارانی که همیشه جهت سربلندی شهرمان تلاش نموده اند قدردانی میگردد . امید است در پناه ایزدمنان پیروز و موفق باشند./

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.