• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 0
1

آغاز برگزاری اردوهای فرهنگی مهارتی موسسه خیریه طاهای فاطمه (س)شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 11454
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین دور از اردوهای فرهنگی مهارتی ایتام تحت پوشش مرکز حمایت از ایتام موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد این اردو باشرکت ۷۰ نفر از ایتام تحت پوشش برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خانم پور حافظی از مسوولان این موسسه هدف از برگزاری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اولین دور از اردوهای فرهنگی مهارتی ایتام تحت پوشش مرکز حمایت از ایتام موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد این اردو باشرکت ۷۰ نفر از ایتام تحت پوشش برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خانم پور حافظی از مسوولان این موسسه هدف از برگزاری این اردو را افزایش روحیه اعتماد به نفس در کودکان شرکت کننده؛ تمرین زندگی گروهی و آموزش مهارت های زند گی اعلام کرد و افزود: این اردوها تا پایان سال و با شرکت گروههای سنی ایتام به تفکیک جنسیت برگزار می شود. وی با اشاره به تهیه تقویم زمان بندی آموزشی؛ دینی و ورزسی در این اردوها گفت: هر بخش زیر نظر اساتید مجرب اداره می شود وی ادامه داد:

همچنین بنا بر دعوت قبلی این موسسه برای مادران خودسرپرست کارگاه آموزشی یک روزه در زمینه های بهداشتی و تعامل با فرزندان برگزارشد. محمدرضا مکوندی عضو هیات مدیره این موسسه نيز با اشاره به رویکرد فرهنگی آموزشی مرکز حمایت از ایتام زنده یاد حاج احمد رضایی موسسه خیریه طاهای فاطمه(س)گفت: در حال حاضر قریب به ۵۰۰ نفر از دانش آموزان بی سرپرست تحت پوشش این موسسه قرار دارند که با تلاش همکاران هیات مدیره تاکنون برای تعداد قابل توجهی از این کودکان حامی مشخص شده است. رضا بختیاری معاونت مشارکت های این موسسه با اشاره به ضرورت مشارکت و همکاری همه افراد خیر و نیک اندیش گفت: افراد علاقمند می توانند بنا بر تمایل خود از آلبوم موسسه فرزندی را انتخاب و ماهیانه مبلغی را به دلخواه به حساب این کودکان بی سرپرست واریز نمایند.

معاونت مشارکت های موسسه خیریه طاهای فاطمه (س) ادامه داد: حمایت های مالی و جنسی و اهدای هرنوع کالا؛البسه و نوشت افزار و همکاری در زمینه انواع خدمات و نذورات از نیازهای این موسسه است که امیدواریم با همکاری شهروندان خیر بیش از پیش دراین زمینه همکاری گردد.

20141212_112651

20141212_124021

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.