• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

پیشنهاد تغییر تابعیت به نواب نصير شلال نائب قهرمان المپیک

  • کد خبر : 1134
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۹:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نائب قهرمان رشته وزنه برداری المیپک 2012 لندن گفت: از چند کشور خارجی برای تغییر تابعیت پیشنهاداتی با ارقام نجومی دریافت کرده ام. نواب نصیر شلال اظهار کرد: بعد از اینکه موضوع اختلاف پنج ملی پوش تیم ملی وزنه برداری اعزامی به رقابت های المپیک در رسانه ها علنی شد؛ چند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نائب قهرمان رشته وزنه برداری المیپک 2012 لندن گفت: از چند کشور خارجی برای تغییر تابعیت پیشنهاداتی با ارقام نجومی دریافت کرده ام.

نواب نصیر شلال اظهار کرد: بعد از اینکه موضوع اختلاف پنج ملی پوش تیم ملی وزنه برداری اعزامی به رقابت های المپیک در رسانه ها علنی شد؛ چند کشور اروپایی و عربی پیشنهاداتی را به من برای تغییر تابعیت و وزنه زدن برای تیم ملی کشور آنها ارائه کرده اند.

وی در خصوص اینکه این پیشنهاد به سایر افراد قهر کرده از تیم ملی وزنه برداری نیز شده است یا خیر؟ عنوان کرد: بی شک این پیشنهاد به آنها هم شده است زیرا افراد قهر کرده از ورزشکاران شاخص وزنه برداری جهان به حساب می آیند که هر کشور آرزوی داشتن آنها را می کند ولی بهتر است این موضوع از آنها سئوال شود زیرا من به صورت دقیق از این پیشنهاد اطلاع ندارم.

نصیر شلال عنوان کرد: البته همه پنج عضو تیم ملی وزنه برداری که اکنون از حضور در تیم ملی به علت اختلاف با کوروش باقری سرمربی تیم ملی سرباز می زنند، دوست دارند برای مردم، کشور و خاکشان وزنه بزنند تا اگر افتخاری کسب شود برای ایران و ایرانی باشد نه سایر کشورهای خارجی که اصولا ما با آنها هیچ سنخیتی نداریم.

این وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم عنوان کرد: وزنه برداران مدت کمی در اوج می مانند و در این مدت باید به فکر آینده و زندگیشان باشند. به عبارتی در همین مدت کم باید آینده زندگی خود و خانواده هایشان را تامین کنند زیرا بعد از این مدت رها می شوند و هیچ کس به فکر آنها نیست به همین دلیل اکنون که ما از اردوی تیم ملی دور مانده ایم باید به فکر آینده خود باشیم و این موضوع باعث می شود هر فردی در برابر این تصمیمات کلان و اغوا کننده، فریب بخورد و دچار اشتباه شود.

نصیرشلال تاکید کرد: من از تصمیم دیگر وزنه بردارانی که از اردوی تیم ملی وزنه برداری قهر کرده اند اطلاع دارم ولی شرایط سخت است و ظاهرا در این مدت همه مسئولان به فکر حضور در دولت آینده و از دست ندادن سمتهای خود هستند و کسی به فکر شرایطی که برای رشته وزنه برداری پیش آمده نیست.

لازم به ذكر است بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، کیانوش رستمی، سعید محمدپور و نواب نصیر شلال پنج وزنه برداری هستند که به علت اختلاف با کوروش باقری سرمربی تیم ملی از حضور در اردوها و مسابقات تیم ملی وزنه برداری ایران خودداری می کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. تو كه عادت داري قبلا” يك بارگفته اي مسجدسليماني نيستم. حالا” هم بقيه اش را بگو.

  2. کِی گفت مسجدسلیمانی نیستنم؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.