• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

اخبار نقل و انتاقالات نفت مسجدسليمان

  • کد خبر : 11276
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تيم فوتبال نفت مسجدسليمان خواهان جذب دو بازیکن خارجی و دو بازیکن ایرانی است. قرار است که یک بازیکن اروپایی و یک بازیکن ازبکستانی(آسیایی) در تمرینات این تیم شرکت کنند و در صورت تائید فنی با این باشگاه قرارداد امضا کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسئولان نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تيم فوتبال نفت مسجدسليمان خواهان جذب دو بازیکن خارجی و دو بازیکن ایرانی است. قرار است که یک بازیکن اروپایی و یک بازیکن ازبکستانی(آسیایی) در تمرینات این تیم شرکت کنند و در صورت تائید فنی با این باشگاه قرارداد امضا کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسئولان نفت همچنین خواهان دو بازیکن ایرانی هستند. آنها نامه‌ای به باشگاه نفت تهران فرستادند و خواهان جذب سعید قزل از این تیم هستند ضمن اینکه یک بازیکن ایرانی دیگر را هم می‌خواهند به خدمت بگیرند.

هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان شب گذشته مجوز جذب بازیکن را به باشگاه داد و بودجه لازم را برای خرید بازیکن مهیا کرد. یک بازیکن ملی‌پوش تیم ملی ازبکستان خواهان دستمزد 1.5 میلیارد تومانی از باشگاه نفت مسجدسلیمان برای یک فصل و نیم شد. این بازیکن حاضر نشد برای 13 بازی با نفت قراداد امضا کند و اعلام کرد در صورتی که تیم نفت سقوط نکند فصل بعد هم در این تیم بازی کند. مسعود رضائیان مدیرعامل نفت مسجد سلیمان با تائید این خبر گفت: ما توان پرداخت چنین دستمزد‌هایی را در باشگاه خود نداریم و به همین دلیل به او پاسخ منفی داده‌ایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.