• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

مسعود رضاييان: کارلوس را حفظ مي‌کنيم

  • کد خبر : 11272
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضاییان درباره ورودی های جدید تیمشان گفت: چون ما یکم بازیکن برزیلی و یک دروازه بان بلغاری داریم، تنها می توایم یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن غیر آسیایی جذب کنیم. برای بازیکن آسیایی در حال تحقیق بر روی چند بازیکن ازبکستانی هستیم و برای غیر آسیایی هم منتظریم تا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضاییان درباره ورودی های جدید تیمشان گفت: چون ما یکم بازیکن برزیلی و یک دروازه بان بلغاری داریم، تنها می توایم یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن غیر آسیایی جذب کنیم. برای بازیکن آسیایی در حال تحقیق بر روی چند بازیکن ازبکستانی هستیم و برای غیر آسیایی هم منتظریم تا یک بازیکن مدنظرمکان از اروپا یا آمریکای جنوبی برای تست به مسجدسلیمان بیاید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درمورد جذب بازیکن ایرانی گفت: ما در لیستمان دو جای خالی داریم و اگر بخواهیم با بازیکنی مذاکره کنیم اگر دارای تیم باشد طبق روال قانونی با او وارد مذاکره می شویم. باید بگویم تیم ما لیست مازاد ندارد.
وی در مورد وضعیت کارلوس گفت: حصوص ماهیانه او ر پرداخت کردیم و دیدید که برایمان برابر سایپا بازی کرد و اکنون در کیش برای تمدید ویزایش حضور دارد و برای بازی با پدیده به تیم ما اضافه خواهد شد و هیچ باشگاهی صحبتی برای خواستنش نکرده است و او را حفظ می کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.