• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

فراخوان دهمین دوره اعطای جایزه ملی سازمان محیط زیست

  • کد خبر : 11260
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۸:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  دهمین دوره جایزه ملی محیط زیست کشور همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در خردادماه سال۱۳۹۴ برگزار می گردد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این جشنواره که با هدف شناسایی استعدادهای زیست محیطی که در زمینه های مختلفی چون اطلاع رسانی، پژوهش، اکتشافات و اختراعات زیست محیطی و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  دهمین دوره جایزه ملی محیط زیست کشور همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در خردادماه سال۱۳۹۴ برگزار می گردد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این جشنواره که با هدف شناسایی استعدادهای زیست محیطی که در زمینه های مختلفی چون اطلاع رسانی، پژوهش، اکتشافات و اختراعات زیست محیطی و فعالیتهای اجتماعی انجام می شوند، برگزار می گردد.

در همین راستا سازمان حفاظت محیط زیست به منظور افزایش مشارکت همگانی درحفاظت از محیط زیست از سال ۱۳۷۹ اقدام به برگزاری جایزه ملی محیط زیست کرده و با استناد به ماده ۴۶ آیین نامه اجرایی قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و مصوبه مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۷۷ شورایعالی حفاظت محیط زیست از فعالیت های ارزنده افراد حقیقی و حقوقی حافظ محیط زیست قدردانی می کند.

علاقمندان می توانند با ارسال آثار خود در زمینه های فوق در این جشنواره شرکت نموده و آثار ارسالی بعد از انجام مراحل داوری کسب موفقیت در دهمین جشنواره که قرار است در سال ۱۳۹۴همزمان با هفته محیط زیست در خرداد ماه مورد تقدیر قرار گیرند.

در این جشنواره متخصصین، موسسات عمومی و سازمان های دولتی و مردم نهاد، موسسات و شرکت های خصوصی و سایر اشخاص می توانند داوطلب دریافت جایزه ملی محیط زیست باشند همچنین افراد حقیقی و حقوقی با استناد نتایج حاصل از پروژه هایی که سازمان حفاظت محیط زیست همه یا بخشی از منابع مالی آن را تامین کرده باشد نمی توانند داوطلب دریافت جایزه ملی محیط زیست باشند.داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به سایت اداره کل حفاظت محیط زیست کشور به آدرس www.doe.ir مراجعه و فایل فراخوان را دریافت نمایند و یا با دبیرخانه علمی جایزه ملی محیط زیست واقع در تهران با شماره تلفن های ۸۸۲۳۳۳۷۰ و ۴۲۷۸۱۰۸۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.