• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

بهروز مكوندي از بيمارستان مرخص شد/ مکوندي: پزشک اجازه نداد روي نيمکت بنشينم/ مسجدسليمان شهر آخرين هاست

  • کد خبر : 11238
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندي سرمربي نفت‌مسجدسليمان ساعاتي قبل از بازي با سايپا دچار حمله قلبي شد و بيمارستان انتقال يافت. اما در حال حاضر حال مساعدي دارد. مکوندی امروز از بیمارستان مرخص شد و ي در مورد وضعیت جسمانی و تیمش گفت: به هر حال در فوتبال استرس زیاد است و تیم ما […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندي سرمربي نفت‌مسجدسليمان ساعاتي قبل از بازي با سايپا دچار حمله قلبي شد و بيمارستان انتقال يافت. اما در حال حاضر حال مساعدي دارد.

مکوندی امروز از بیمارستان مرخص شد و ي در مورد وضعیت جسمانی و تیمش گفت: به هر حال در فوتبال استرس زیاد است و تیم ما هم در انتهای جدول قرار دارد، تعداد علاقمندان به نفت‌مسجدسلیمان هم خیلی بالاست و همه از تیم ما انتظار دارند و همه این ها باعث ایجاد فشار و استرس در من می‌ شود. البته این بیماری از 4 ماه پیش سرباز کرد و در تهران که بودم یکی از رگ های قلبم مشکل پیدا کرد و بعد از آن اتفاق یک ماه بعد به تیم نفت آمدم در صورتی که باید 6 ماه استراحت می‌ کردم و هیچ استرسی به خود وارد نمی‌ کردم. در حال حاضر شرایط خاصی وجود دارد و فشار در فوتبال زیاد است و من باید با این رویدادها کنار بیایم. نیمه های شب قبل از بازی با ساپیا دردی را در ناحیه سینه ام احساس کردم و این درد تا صبح ادامه دار بود که در نهایت من را به بیمارستان انتقال دادند. تحت نظارت بودم تا اینکه امروز ساعت 2 ظهر مرخص شدم و خدا را شکر الان وضعیت جسمانی ام رو به بهبود است.

دکترم به من اجازه نشستن روی نیمکت را نداد

خدا شکر من قبل از انجام بازی وضعیتم رو به بهبودی رفت و از دکترم تقاضا کردم که در جریان بازی در کنار تیمم قرار داشته باشم و پیشنهاد دادم که کادرپزشکی ای را به همراه خودم به ورزشگاه ببرم اما اجازه ترک بیمارستان به من داده نشد، حتی نگذاشتند من بازی را از تلویزیون نگاه کنم هنوز هم که هنوز است موفق نشدم از طریق فیلم بازی شاگردانم را بررسی کنم اما چیزی که مهم است، سه امتیازی است که متاسفانه از دست رفته ولی من شنیده ام که شاگردانم خوب کار کردند. مثل اکثر بازی ها نتیجه برخلاف نمایش بچه ها رقم خورد ولی نمی‌ شود به راحتی از این مساله که سایپا تیم خوب و بزرگی است و از یک مربی زحمتکش به نام جلالی نفع می‌ برد گذشت.

باید مشکل مالی و اسپانسر به زودی حل شود

واقعیت این است که ما مشکل اسپانسر داریم و طبیعتا در نقل وانتقالات از لحاظ جذب بازیکن به مشکل خواهیم خورد چون نمی‌ دانیم باید در چه رنج قیمی بازیکن جذب کنیم. باید هر چه سریع تر وضعیت اسپانسر باشگاه روشن شود علاوه بر جذب بازیکن ما باید هفته آینده حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم. امیدوارم این مشکل زمانی حل نشود که کار از کار گذشته است.

مسجدسلیمان شهر آخرین هاست

این را بخوبی می‌ دانم که تیم نفت‌مسجدسلیمان تنها مشکل شرکت نفت نیست اما امیدوارم 6 ماه دیگر که همه چیز تمام شده و رفته و خدایی نکرده تیم سقوط کرده باشد، کمک های مالی به ما برسد چون آن زمان اگر 100 میلیارد هم خرج کنیم نمی‌ توانیم نفت‌مسجدسلیمان را به لیگ‌برتر بازگردانیم. مسجدسلیمان دیگر شهر اولین ها نیست، اینجا به شهر آخرین ها تبدیل شده، شهری که فوتبالش عشق مردمانش است.

امیدوارم مصدومان برسند

یکی دیگر از مشکلاتی که ما به آن برخوردیم تعداد زیاد مصدومین بود تیغ نورد و سالارزاده عمل های سختی انجام دادند و انشاالله برای نیم فصل دوم در اختیار ما هستند. حامد محمودی هم 10 روزی است که با تیم تمرین می‌ کند و مشکل جسمی اش حل شده است. امیدوارم نیم فصل دوم با رسیدن این بازیکنان و خرید مهره های جدی دستم برای انتخاب ترکیب ثابت بازتر باشد.

IMG-20141205-WA0024

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آرزوی سلامتی همرا با طول عمر مفید را برای شما از خداوند خواستارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.