• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 2
1

نشست هم اندیشی انجمن های فرهنگی وهنری مسجدسلیمان با فرماندار

  • کد خبر : 11201
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پیرو سلسله نشست های هم اندیشی مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان با اقشار مختلف جامعه وي در نشستی با انجمن های هنری فرهنگی اظهار داشت: استفاده از نقطه نظرات دیگران جهت جلوگیری از انحراف درتصمیم گیری ها و کاهش خطای مدیریتی بسیار مثمر ثمر است و این جلسات در راستای استفاده از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پیرو سلسله نشست های هم اندیشی مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان با اقشار مختلف جامعه وي در نشستی با انجمن های هنری فرهنگی اظهار داشت: استفاده از نقطه نظرات دیگران جهت جلوگیری از انحراف درتصمیم گیری ها و کاهش خطای مدیریتی بسیار مثمر ثمر است و این جلسات در راستای استفاده از نقطه نظرات کلیه آحاد جامعه می باشد و دولت تدبیر و امید به دنبال این است که کشور و مملکت را باکمک مردم اداره کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علیرضا گوروئی گفت: قشر هنرمند برای این شهرستان سرمایه هستند و باید از این پتانسیل جهت شاداب و زنده نگهداشتن روحیه امید در شهرستان استفاده کنیم.

مهندس گوروئی گفت: برای ایجاد پیشرفت، نشاط و تعالی در جامعه نیاز به همکاری و تعامل با قشر فرهیخته بالاخص هنرمندان و فرهنگ دوستان داریم و ما هم آمادگی داریم از برنامه های آنان پشیبانی کامل کنیم گوروئی گفت: ما زمانی می توانیم موفق باشیم که کارهایمان دارای برنامه و آن ها را با خرد جمعی مدیریت کنیم. فرماندار مسجدسليمان گفت:

خیلی از بلاهایی که سر مسجدسلیمان آمده به دلیل پرداختن به مسائل حاشیه ای است، باید بدون پرداختن به حاشیه به فعالیت بپردازیم. گوروئی با اشاره به داشتن ظرفیت های خالی در شهر گفت: اداره ارشاد این ظرفیت ها را در راستای برطرف کردن موانع پیشروی برنامه های فرهنگی و هنری احصاء نماید و ما هم با تمام توان از ظرفیت های موجود در برنامه های هنری و فرهنگی استفاده خواهیم کرد. و به تمام ادارات ابلاغ خواهم کرد تا از پتانسیل موجود خوبی که در بخش فرهنگی و هنری در شهرستان وجود دارد در برنامه های خود استفاده کند.

در پايان اين جلسه فرماندار مسجدسليمان با اشاره به معیشت جامعه فرهنگی و هنری گفت:باید با خلاقیت اقتصادی در این بخش هم به خوبی توجه کنیم و از این ظرفیت جهت بهبود وضعیت معیشتی هنرمندان استفاده کنیم.

 IMG_4053IMG_4049IMG_4054

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.