• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام اميني: مقام معظم رهبری ضمن این که مذاکرات را تایید کردند فرمودند که اساس کار ما تحقق اقتصاد مقاومتی است

  • کد خبر : 11194
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۳۶

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نشست ماهیانه مدیران مسجدسلیمان در مسجد جامع نمره یک با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه محترم مسجدسلیمان، سرهنگ جوانی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و دیگر مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد. حجت الاسلام امینی پس از اقامه نماز جماعت در جمع مدیران شهرستان اظهار […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نشست ماهیانه مدیران مسجدسلیمان در مسجد جامع نمره یک با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه محترم مسجدسلیمان، سرهنگ جوانی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و دیگر مسئولین ادارات شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام امینی پس از اقامه نماز جماعت در جمع مدیران شهرستان اظهار داشت: همانگونه که قبل از انقلاب آرزوی مردم بیرون راندن شاه بود و توانستند این کار را انجام دهند به امید خدا با ظهور امام زمان (عج) شاهد نابودی آمریکا، اسراییل و انگلیس خواهیم بود.

امام جمعه مسجدسلیمان افزود: سیاسیون و احزاب باید آرامش جامعه را حفظ کنند در حالی که غربی ها کشور نا آرامشان را با زحمت آرام می کنند ما نباید کشور و جامعه آراممان را ناآرام کنیم.

وی ادامه داد: حوادثی که در فرگوسن آمریکا رخ داد و به 180شهر آمریکا کشانده شد حاکی از آن است که اگر روزنه ای باز شود مردم آمریکا , آمریکای جدید را خواهند ساخت.

امینی با اشاره به روند انتخاب وزیر علوم اظهار داشت: در انتخاب وزیر علوم رییس جمهور و مجلس با متانت برخورد کردند و چقدر خوب است که همه امور را بر طبق قانون انجام دهیم.

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به مقوله اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است یادآور شد: مقام معظم رهبری ضمن اینکه مذاکرات را تایید کردند فرمودند که اساس کار ما تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در پیگیری و رفع مشکلات احداث کارخانه آلومینیوم و پتروشیمی طی روزهای اخیر افزود: به امید خدا با راه اندازی این دو کارخانه مشکل بیکاری جوانان مسجدسلیمان حل خواهد شد.

akhlagh1akhlagh3

منبع/ آسماری نیوز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باعرض ادب وخداقوت به حاج آقا امینی یار روزهای سخت مردم مسجدسلیمان……پیشنهادمیگردد هر ماه بعدازجلسات شرایطی فراهم شود که مردم هرماه با یکی از مدیران شهرستان دیدار ومشکلاتشان را بیان کنند ا……یاحق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.