• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

دكتر اسماعيل جليلي:
مجلس با جدیت برای کمک به تحقق اهداف سال 94 همراه و کمک دولت است

  • کد خبر : 11181
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که به واسطه کاهش قیمت نفت وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی در سال 94 نیز کاهش خواهد داشت، گفت: این موضوع به معنای کاهش سطح عمومی بودجه نیست و باید تلاش کنیم خطا در توزیع درآمدها در بودجه سال آینده به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که به واسطه کاهش قیمت نفت وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی در سال 94 نیز کاهش خواهد داشت، گفت: این موضوع به معنای کاهش سطح عمومی بودجه نیست و باید تلاش کنیم خطا در توزیع درآمدها در بودجه سال آینده به حداقل رسیده و برنامه و بودجه محقق شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص تاثیر کاهش جهانی قیمت نفت بر بودجه سال آینده، با یادآوری این که یکی از ابزار منابع بودجه عمومی کشور بحث فروش و واگذاری دارایی های سرمایه ای مثل نفت است، گفت: قطعاً کاهش قیمت نفت تاثیر جدی در وضعیت وابستگی بودجه به این منبع درآمدی دارد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس سهم نفت در بودجه سال 94 نسبت به سال گذشته کاهش پیدا خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: با توجه به کاهش وابستگی بودجه سال آینده به درآمدهای نفتی سایر منابع درآمدی غیر از منابع و درآمدهای نفتی که از آن ها به عنوان درآمدهای پایدار یاد می شود و ریسک کمتری هم دارند حاصل خواهد شد و سطح بودجه عمومی کاهش نخواهد یافت.

جلیلی گفت: در سال 93 به دلیل پیش بینی که در خصوص بودجه امسال انجام شده بود، به نسبت واقعیت هایی که اتفاق افتاد، یک فاصله جدی وجود دارد که نشان می دهد در پیش بینی ها خطا داشتیم.

وی تاکید کرد: بر این اساس باید در تنظیم بودجه سال 94 باید تلاش کنیم میزان خطا در توزیع درآمدها به حداقل برسد و امکان تحقق برنامه و بودجه سال آینده فراهم شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که این موضوع در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد، افزود: مجلس با جدیت برای کمک به تحقق اهداف سال 94 همراه و کمک دولت است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.