• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

ميلاد زنیدپور: شرایط‌مان بسیار بهتر شده است/ نفت در لیگ برتر می‌ماند

  • کد خبر : 11109
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است، این تیم امسال می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند. میلاد زنیدپور در ابتدا در خصوص پیروزی تیمش برابر ملوان اظهار کرد:‌ می‌توانم با قاطعیت بگویم که نه تنها بازی با ملوان که در بازی‌های قبلی هم استحقاق برد را داشتیم اما بازی‌های قبلی را […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است، این تیم امسال می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند. میلاد زنیدپور در ابتدا در خصوص پیروزی تیمش برابر ملوان اظهار کرد:‌ می‌توانم با قاطعیت بگویم که نه تنها بازی با ملوان که در بازی‌های قبلی هم استحقاق برد را داشتیم اما بازی‌های قبلی را با بدشانسی باختیم و داوری هم بی‌تاثیر نبود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: ملوان یک تیم خیلی بزرگ است و مطمئن باشید هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست. درست است که در حال حاضر در مکان مناسبی در جدول قرار ندارد ولی تیمی است که انتحاری بازی می‌کند و می‌تواند موقعیت‌های بسیار زیادی را به وجود بیاورد ولی خدا را شکر ما توانستیم با پیاده کردن نکته‌های سرمربی تیم، بازی را ببریم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ‌با بیان این‌ که برد برابر ملوان تاثیر خوبی روی بازیکنان گذاشته است و هم بازیکنان و هم کادر فنی و حتی تماشاگران از این نتیجه بسیار خوشحال شدند، تصریح کرد: این نشان می‌دهد که ما از آن تیم‌های لیگ برتری هستیم که می‌توانیم در رتبه و جایگاه بهتری قرار بگیریم.

وی در مورد تاثیر تغییرات به وجود آمده در راس باشگاه و تیم عنوان کرد: ‌با تغییرات خوبی که در باشگاه انجام شد، نتایج بهتر و رو به رشدی را طی کردیم و مطمئنا در نیم‌فصل دوم شرایط ما به مراتب بهتر از این خواهد شد. البته نباید حمایت مردم مسجدسلیمان و تماشاگران را نادیده بگیریم و این هم برای ما یک دلگرمی است.

زنیدپور در پاسخ به این سوال که علل نتیجه نگرفتن تیم در ابتدای فصل را چه می‌داند، گفت:‌ ما با یک سری مشکلات مواجه بودیم و من تا آن جایی که اطلاع دارم این مشکلات رفته‌رفته بهبود پیدا کرد و با تلاش آقای حاتمی، رییس هیات مدیره یک سری از این مشکلات حل شده است. همچنین با آمدن آقای رضاییان و مکوندی از هفته هشتم به بعد، شرایط ما خیلی بهتر شده است.

وی با تاکید بر ماندن نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بیان کرد: نفت مسجدسلیمان شخصیت ماندن در لیگ را دارد و با تلاش مسئولان باشگاه حتی می‌توانیم در رده‌های بالای جدول هم قرار بگیریم. با داشتن بازیکنان بومی و تماشاگران با غیرتی که داریم، هر تیمی غیر از نفت مسجدسلیمان هم می‌تواند به این مهم برسد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.