• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
2

پانزده بازی و ۱۵ فینال برای نفت بختیاری
نفت مسجدسلیمان با حمایت یار دوازدهم و رسانه های شهری در لیگ برتر خواهد ماند

  • کد خبر : 11087
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۶:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ بابك سبزوي: نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با داربی سرخابی ها در تهران به پایان رسید و تیم تراکتورسازی تبریز توانست با کسب ۲۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یابد. تیم نفت مسجدسلیمان هم که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند با ۱۳ امتیاز در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ بابك سبزوي: نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با داربی سرخابی ها در تهران به پایان رسید و تیم تراکتورسازی تبریز توانست با کسب ۲۸ امتیاز به مقام قهرمانی دست یابد. تیم نفت مسجدسلیمان هم که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند با ۱۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی جای گرفت.

همه علاقه مندان و هواداران زردپوشان نفت مسجدسلیمان به خوبی و از همان ابتدا از شرایط به وجود آمده در این تیم که با انتخاب مدیران غیر ورزشی شروع و با عدم نتیجه گیری کادر فنی سابق این تیم تا هفته دهم مسابقات ادامه داشت آگاه بودند.از دست دادن امتیازات و شکست های دوراز انتظار یکی پس از دیگری سبب دلسردی و اعتراض هواداران این تیم و رسانه هاي محلي شد پس از آن نیز شاهد هشدار نماینده مسجدسلیمان به هیات مدیره تیم نفت بودیم که به صراحت گفتند رقابت های لیگ برتر عرصه آزمون و خطا نیست.

با تغییراتی که در سطح مدیریت عامل این تیم و کادر فنی به وجود آمد در هفته یازدهم نفت توانست با حمایت چشمگیر هواداران خود تیم فولاد خوزستان ٬مدعی عنوان قهرمانی را در مسجدسلیمان شکست دهد و نخستین پیروزی را در لیگ برتر جشن بگیرد.

این پیروزی آغازی دلچسب برای هواداران این تیم بود که با آمدن آقای رضائیان به عنوان مدیرعامل جدید و بهروز مکوندی به عنوان سرمربی نوید روزهای خوب را برای تیم نفت می داد. در ادامه تلاش های بازیکنان و کادر فنی جدید با همراهی و حمایت قابل تحسین هوادارن باعث شد که تیم نفت با وجود مشکلات مالی و کمبود نفرات از روند عدم نتیجه گیری به سوی موفقیت گام بردارد و در پایان نیم فصل اول این رقابت ها با یک پیروزی به یاد ماندنی در مقابل تیم ملوان انزلی در شهر مسجدسلیمان شاهد باشیم که زردپوشان نفت با جدایی از قعر جدول خود را برای آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر آماده کنند. زمان به سرعت می گذرد و در این میان مواردی بسیار مهم وجود دارد که مسولان٬ کادرفنی٬بازیکنان و هواداران تیم نفت باید به آن ها توجهی خاص داشته باشند.

نخست: همان طور که بهروز مکوندی سرمربی تیم نفت گفته است این تیم برای تداوم حضور در لیگ برتر نیاز به پیروزی دارد و این جز با حمایت و همراهی هواداران و جذب بازیکنان جدید که باعث تقویت تیم خواهد شد امکان پذیرنخواهد شد که امیدواریم شاهد این امر باشیم.

دوم: جذب اسپانسر برای برطرف کردن مشکلات مالی تیم است تا هم در جذب بازیکنان جدید موفق باشیم و هم این که با پرداخت تعهدات مالی به بازیکنان موجود شاهد حضور با انگیزه بازیکنان تیم نفت در نیم فصل دوم رقابت ها باشیم. رسیدگی به این امر وظیفه اصلی و مهم مدیرعامل تیم نفت است که انتظار داریم با جدیت پیگیر این کار باشند.

سومين موردی كه در پایان باید بدان اشاره کرد این است که هر ۱۵ بازی باقی مانده تیم باید در حکم یک فینال برای بازیکنان و کادر فنی مد نظر باشد و در همه بازی های باقی مانده تا پایان فصل با تفکر پیروزی پای در میدان مسابقه بگذارند. در نیم فصل دوم جای هیچ گونه آزمون و خطا وجود ندارد و همه حریفان ما چه مدعیان لیگ و چه تیم های هم رده برای کسب پیروزی و گرفتن امتیاز برای قهرمانی و یا تداوم حضور در لیگ برتر به مصاف تیم نفت می آیند بنابراین این ۱۵ بازی باقیمانده و نتایج حاصل از آن باید برای کادر فنی مهم و قابل توجه باشد و این خواسته همه هواداران این تیم است که می خواهند با حمایت مضاغف شاهد موفقیت تیم شهرشان باشند و با همراهی زردپوشان نفت خواهان پیروزی و تداوم حضور تیم خود در لیگ برتر هستند.

مسجدسلیمان مهد فوتبال ایران است و قهرمانان نامدار زیادی را در این رشته ورزشی داشته است. با توجه با این موارد کسب یک جایگاه شایسته در پایان این فصل از رقابت ها که باعث شود تا این تیم حضورش در لیگ برتر تداوم داشته باشد٬ لیاقتی است منطقی و دست یافتنی که همه علاقه مندان و هواداران این تیم در ایران و سراسر جهان خواستار آن هستند و با همه وجود برای رسیدن به این موفقیت تیم شهرشان را حمایت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام . متن جالب و نوشته زیبایی بود .به امید پیروزیهای بیشتر . انشا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.