• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

با ورود فرماندارمسجدسلیمان
سوء تفاهم پیش آمده در خصوص فعالیت آلومینیوم و پتروشیمی مرتفع شد

  • کد خبر : 10991
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پس از اختلاف بر سر اراضی واگذاری پتروشیمی و آلومینیوم در منطقه زیلایی مسجدسلیمان با پیگیری به موقع مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان سوءتفاهم به وجودآمده برطرف گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این خصوص علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان گفت: پتروشیمی و آلومینیوم هر دو را با هم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پس از اختلاف بر سر اراضی واگذاری پتروشیمی و آلومینیوم در منطقه زیلایی مسجدسلیمان با پیگیری به موقع مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان سوءتفاهم به وجودآمده برطرف گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این خصوص علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان گفت: پتروشیمی و آلومینیوم هر دو را با هم می خواهیم و از استقرار و فعالیت هر دو قاطعانه حمایت می کنیم و اجازه نخواهیم داد کوچک ترین خللی در روند فعالیت اجرائی این دو شرکت به وجود آید. گوروئی از مسئولین دو شرکت پتروشیمی و آلومینیوم خواست با توجه به این که زمین کافی برای فعالیت هر دو شرکت وجود دارد در کنار هم و با تعامل با یکدیگر فعالیت نمایند و در صورت بروز هرگونه اختلاف مراتب را از طریق فرمانداری حل و فصل نمایند. در پايان فرماندار مسجدسليمان با اشاره به آمار بالای بیکاری در شهرستان از همه افراد دلسوز خواست در جهت پیشرفت و عمران و آبادی مسجدسلیمان همکاری و تلاش نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. ایول آقای گورویی دست مریزاد. جناب گورویی مسجدسلیمان شهر سیاست زده ای بوده .
    حتما جزییاتی از این سوتفاهم می گفتید که بدونیم چه خبره و کیا برای تاج و تخت و انتخابات آینده دندون تیز کردنه

  2. با تشکر از فرماندار محترم و مسئولین دو شرکت آلومینیوم و پتروشیمی مسجدسلیمان.
    امیدوارم با توجه به آمار وحشتناک بیکاری 43 درصدی ( آمار دولتی و نه واقعی) در مسجدسلیمان، با همت مسئولین و مردم شهر حداکثر استفاده از این دو فرصت بدست آمده برای مسجدسلیمانه محروم انجام بشود و جذب نیروهای بیکار و همچنین پیمانکاران بومی این شهر برای این دو پروژه در اولویت قرار گیرد .

  3. ضمن تشکر از فرماندار محترم ، شهروندان مسجد سلیمانی انتظار دارند فرماندار محترم مستقیم وبطور مستمر برفعالیت و عملکرد تمامی کارخانجات و شرکتها و پیمانکاران نظارت دقیق و موثر داشته باشد ،در حال حاضر فرمانداری محترم نظارت موثری بر فعالیت شرکتها و کارخانجات خصوصا بحث استخدام و جذب نیرو ندارد و به گزارشات و گفته های این شرکتها و کارخانجات بسنده می کند ونظارت مقطعی و در زمان بوجود آمدن بحران می باشد از طرفی افراد معرفی شده از طرف فرمانداری نیز افراد قوی و پی گیر نمی باشند ، در صورت تامل و نظارت مستمر و مفید فرمانداری بر نحو استخدام شرکتها و سایر عملکرد آنها شاهد کاهش نرخ بیکاری و حل مشکلات و شکوفائی در شهر خواهیم بود ، اکثر استخدامهای انجام شده با سفارش و اعمال نفوذ ادارات می باشدو افراد بدون پارتی و شایسته بیکار می باشند و در این خصوص نظارتی وجود ندارد ،از طرفی فرماندار محترم با حضور در محل کارخانجات و شرکتهای بزرگ مشکلات آنها را بررسی و به آنها کمک نماید وضمن کمک ومساعدت به آنها خواسته های مردم شهر را از آنها بخواهد و پی گیر شود مگر در شهر مسجحد سلیمان چد شرکت و کارخانه بزرگ وجود دارد ؟ مگر یکی از مشکلات جوانان شهر بیکاری نیست ؟ پس چرا فرماندار محترم به این شرکتها سرکشی نکرده و با آنها جلسات هفتگی ندارد ؟ بیشتر جلسات در محل فرمانداری و کمک خواستن از شرکتها و کارخانجات می باشد که این مسئله بسیار کم اهمیت می باشد و موضوعات مهم فراموش شده است متاسفانه این رویه کاری از قبل هم مرسوم بوده در صورتیکه در مقایسه با شهر های همجوار چنین چیزی نمی باشد و فرماندارن ضمن نظارت و کنترل دقیق هم خواسته و مطالبه بحق و قانونی عموم مردم را از شرکتها خواسته و پی گیری می نمائید و حمل در حل مشکلات شرکتها و کارخانجات کمک و همکاری و مساعدت می نمایند ، نماینده فرماندار محترم فقط در زمان بحران و وجود مشکلات حاد سرکشی وفقط صورتجلسه می نماید .امیدواریم فرماندار دلسوزو محترم در خصوص مشکلات مردم و همچنین مشکلات کارخانجات شهر راه حل جدیدی اتخاذ فرمایند و خود نیز بصورت فعالانه نظارت ورصد نمایند.

  4. درود بر فرماندار پر توان شهرستان،  با صبر می توان مشکلات زیاد فائق آمد

  5. فرمانده خسته نباشی … دعای خیر مردم مسجدسلیمان بدرغه راه خودت و خانواده عزیزت .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.