• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

محور جدید مسجدسلیمان به اهواز برای صدور مجوز محیط زیست، معطل مانده است/ انتقاد نماینده مسجدسلیمان از تبعیض در آزمون استخدامی وزارت نفت

  • کد خبر : 10981
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس در تذکری به وزیر نفت گفت: در حال حاضر به دلیل تبعیض در آزمون‌های شفاهی و افزایش امتیاز، جوانان منطقه امکان استخدام برای آن ها فراهم نیست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در تذکر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس در تذکری به وزیر نفت گفت: در حال حاضر به دلیل تبعیض در آزمون‌های شفاهی و افزایش امتیاز، جوانان منطقه امکان استخدام برای آن ها فراهم نیست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی نوبت عصر مجلس در سخنانی، گفت: از رئیس‌جمهور می‌خواهم تا در دستوری به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، بر وقفه پنج ساله در صدور مجوز محیط زیست پروژه جدید مسجدسلیمان به اهواز پایان دهد.

وی همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی، خواستار اصلاح هندسی جاده‌های پرخطر هفتکل به اهواز و مسجدسلیمان به اهواز شد و تصریح کرد: این دو محور با وجود دارابودن مصوبه و تأمین اعتبارات به دلیل کم کاری و تعلل مدیران ملی و استانی این وزارتخانه بلاتکلیف مانده است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس همچنین در بخش دیگری از سخنانش خطاب به زنگنه، تأکید کرد: قرار بود منابع مالی برای احداث 1400 واحد مسکونی در فاز اول در مناطق آلوده مسجد سلیمان اختصاص یابد اما پس از احداث 300 واحد، رها شده و مردم و پیمانکاران نیز برای ایمن نبودن این منطقه در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

جلیلی همچنین در ادامه در تذکری به چیت‌چیان، وزیر نیرو، گفت: با وجود تأکید وزیر نیرو به مدیران زیرمجموعه‌اش جهت حل مشکل تأمین آب شُرب شهرستان مسجدسلیمان، اندیکا و هفتکل و روستاهای شهرستان لالی، متأسفانه مدیران مربوطه تا امروز اقدام جدی انجام نداده‌اند که باید به این نکته توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از وزیر اقتصاد خواست تا به شهرداری شهرهای مسجدسلیمان، هفتکل و لالی و سه شهر دیگر تأکید کند تا وضعیت حاکم بر پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی با توجه به وضعیت اقتصادی مناسب مردم به درستی مدیریت و حل و فصل شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در پایان در تذکر به وزیر نفت خواستار استخدام نیروهای بومی در آزمون استخدامی نفت شد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر به دلیل تبعیض در آزمون‌های شفاهی و افزایش امتیاز، جوانان منطقه امکان استخدام برای آنها فراهم نیست که از وزیر نفت می‌خواهم که به این نکته توجه جدی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.