• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

بازدید فرماندار و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان از بخش گلگیر

  • کد خبر : 10946
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان به همراه مهندس حیدری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان از مجتمع آب درمانی گلگیر، نمازخانه ها و اماکن رفاهی بین راهی بازدید به عمل آوردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری در این بازدید مهندس گوروئی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان به همراه مهندس حیدری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان از مجتمع آب درمانی گلگیر، نمازخانه ها و اماکن رفاهی بین راهی بازدید به عمل آوردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری در این بازدید مهندس گوروئی اظهار داشت: بخش گردشگری پتانسیلی است که می توان از آن جهت توسعه بهره لازم را ببریم و امروز مجتمع آب درمانی گلگیر یکی از این پتانسیل هاست که باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و به سمتی حرکت کنیم که وابستگی اقتصاد مسجدسلیمان به نفت را کاهش دهیم. فرماندار مسجدسليمان با حضور در بخشداری گلگیر در میان مدیران محلی خواستار تلاش بیشتر همراه با برنامه ریزی در راستای فعال تر کردن بخش گردشگری در شهرگلگیر شد و در این خصوص به مسئولان مربوطه دستوراتی را ابلاغ کرد. گوروئی در ادامه ضمن تشکر از توجه و پیگیری های خوب مهندس حیدری نسبت به مسائل شهرستان مسجدسلیمان از ایشان خواستند همه تلاش خود را جهت آماده سازی پروژه آب درمانی گلگیر برای افتتاح در دهه فجر امسال به عمل آورند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری نیز ضمن اعلام آمادگی جهت کمک به پروژه های گردشگری و میراث فرهنگی از تکمیل مجتمع آب درمانی گلگیر تا دهه فجر و همچنین آماده سازی چند مجتمع رفاهی و سرویس بهداشتی بین راهی خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام و درود فراوان بر آقای حیدری عزیز مدیر پر توان مسجدسلیمانی اداره میراث صنایع دستی و گردشگری خوزستان هوای موزه مسجدسلیمان هم بیشتر داشته باشید.
    انتظارمون از اداره میراث گردشگری و صنایع دستی شهرمون هم ویژه بود که ظاهرا انتظارمون کاملا بی جا بوده حتما این اداره هم مشکل تامین مالی و نبود نیرو و پرسنل داره لطفا این اداره موثر در رونق و توسعه شهرستان را حمایت روزافزون بنمایید…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.