• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

تأکید مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان:
پروژه های عمرانی و عام المنفعه باید با استفاده از ظرفیت های شرکت به سرانجام برسند

  • کد خبر : 10928
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر پیشبرد و سرعت بخشی به روند موجود اجرایی پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم این مطلب را در جمع مدیران و روسای این شرکت و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بر پیشبرد و سرعت بخشی به روند موجود اجرایی پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم این مطلب را در جمع مدیران و روسای این شرکت و در جلسه ماهیانه بررسی پیشرفت پروژه ها که صبح امروز برگزار شد عنوان نمود. وی با بیان این که برای رسیدن به برنامه زمان بندی شده تا حد امکان از توانمندی و امکانات درونی سازمان استفاده شود افزود: پرسنل زحمت کش نفت در لحظات حساس و خطیری که به آنها نیاز بوده وارد میدان شده اند و خدمات خوبی ارائه نمودند.

وی پروژه بازسازی و بهسازی استادیوم شهید بهنام محمدی را جهت برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال نمونه خوبی از این توانمندی دانست و گفت : با ایثار و کار جهادی شما در گرمای طاقت فرسای تابستان، این کار بزرگ که برخی آن را ناممکن می دانستند انجام شد و این نشانه همت بلند و حس وظیفه شناسی شما است.

مهندس پیرامون ادامه داد: در شرایط کنونی که شهروندان چشم به خدمات صنعت نفت دوخته اند و اجرای پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت می تواند روح امید را در جامعه بدمد و نشاط و شادابی را ترویج نماید، لازم است با همت و مجاهدت شما و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مناسبی که در این شرکت وجود دارد برای تسریع و شتاب بخشی به روند اجرایی پروژه ها بهره گرفت. در ادامه این جلسه هریک از مدیران و روسای بخش های مختلف این شرکت ضمن اعلام آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های مربوطه ، نظرات و پیشنهادات خود را اظهار داشتند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکت های تابعه مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران است که طی سالیان اخیر پروژه های عمرانی و عام المنفعه ی متعددی در حوزه های مختلف عمران شهری،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی، راه های مواصلاتی و … با هدف ارائه خدمات به شهروندان این منطقه و شهرهای نفتخیز منطقه تعریف و به مرحله اجرا درآورده است. اغلب این پروژه ها تکمیل و برخی دیگر نیز در مرحله اجرا و یا طی کردن پروسه برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.