• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

مديرکل ورزش وزارت نفت اعلام کرد:
وزارت‌ نفت به‌ دنبال حفظ نفت مسجدسليمان در ليگ‌ برتر است

  • کد خبر : 10859
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هدف وزارت نفت حفظ تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در ليگ برتر است، اما درباره تيم هايي که در ليگ برتر هستند دخالت نمي کند. غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل ورزش وزارت نفت، به ارزیابی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پرداخت و گفت: همان طور که مشخص است لیگ برتر، لیگی حرفه‌ای است و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هدف وزارت نفت حفظ تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در ليگ برتر است، اما درباره تيم هايي که در ليگ برتر هستند دخالت نمي کند. غلامرضا شاه کرمی، مدیرکل ورزش وزارت نفت، به ارزیابی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پرداخت و گفت: همان طور که مشخص است لیگ برتر، لیگی حرفه‌ای است و تیم های این لیگ هم باید حرفه‌ای عمل کنند.

وی افزود: خصوصی سازی در فوتبال ایران ١٠٠ درصد نهادینه نشده و هم اکنون ٧٠ درصد تیم ها از لحاظ منابع مالی و بودجه‌ای به بدنه دولت متصل هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مدیرکل ورزش وزارت نفت تصریح کرد: هدف ما حفظ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر است، اما به تیم های حرفه‌ای ورود پیدا نخواهیم کرد، هرچند بحث مشورتی خود را ادامه خواهیم داد.

شاه کرمی عنوان کرد: براساس قوانین AFC باشگاههای فوتبال باید به طور مستقل اداره شوند و دخل و تصرف در آن ها جایز نیست، اما ما به تیم هایی که به نوعی نام نفت را با خود همراه دارند مشورت می‌دهیم و سعی می‌کنیم از تجربیات تیم نفت تهران که حضوری پنج ساله در لیگ برتر دارد در دیگر تیم ها نیز استفاده شود.

وی گفت: تیم فوتبال نفت آبادان تحت نظارت ما قرار دارد و فقط تیم های نفت تهران و مسجدسلیمان هستند که از حیطه نظارت اداره کل ورزش وزارت نفت خارج هستند.

مدیرکل ورزش وزارت نفت به مشکلات تیم فوتبال نفت آبادان اشاره کرد و افزود: مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بودجه‌ای و مالی نیست، بلکه یکی از آسیب هایی که این تیم را رنج می‌دهد عدم همدلی و یک پارچگی در این تیم است.

وی تصریح کرد: مدیران تیم صنعت نفت آبادان به جای همدلی به تخریب و زیر سئوال بردن یکدیگر روی آورده‌ بودند که این موضوع این تیم را به حاشیه راند و مدیریت آن را از ریل اصلی خارج کرد.

شاه کرمی با تاکید بر این‌که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مشکل مالی ندارد، عنوان کرد: عدم ثبات مدیریت و تغییر مدیران که کارشناسی نبود به این تیم مردمی زیان وارد کرده است.

مدیرکل ورزش وزارت نفت افزود: از صنعت نفت ٦ تیم فوتبالی در کشور وجود دارد که دو تیم در لیگ برتر، دو تیم در دسته یک و دو تیم نیز در دسته دو فعالیت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.