• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

سید شکرخدا موسوی:
محور اهواز – مسجدسلیمان جاده مرگ است/ ردیف بودجه مشخص برای جاده‌های خوزستان تصویب شود

  • کد خبر : 10846
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: چیزی که مسلم است یک اراده قوی و جدی برای حل مشکلات جاده‌های خوزستان وجود ندارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سید شکرخدا موسوی، با اشاره به تصادف شدید چند روز گذشته در محور مسجدسلیمان-اهواز اظهار کرد: راه‌های استان خوزستان متأسفانه وضعیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: چیزی که مسلم است یک اراده قوی و جدی برای حل مشکلات جاده‌های خوزستان وجود ندارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سید شکرخدا موسوی، با اشاره به تصادف شدید چند روز گذشته در محور مسجدسلیمان-اهواز اظهار کرد: راه‌های استان خوزستان متأسفانه وضعیت مناسبی ندارند.

وی با بیان این که وسعت کل استان خوزستان با 65 هزار کیلومتر مربع جاده مناسبی ندارد، گفت: آن چیزی هم که به بهره برداری رسیده مانند آزادراه اهواز – بندرامام خمینی (ره) هنوز به اتمام نرسیده و فقط 70 درصد پیشرفت داشته است. نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دیگر جاده استان خوزستان که مناسب‌تر از بقیه راه‌ها است جاده اهواز – اندیمشک است و بقیه راه‌ها به ویژه محور اهواز – مسجدسلیمان و اهواز – هفتگل جاده‌های مرگ در خوزستان هستند.

وی افزود: تذکرات بسیار زیادی به وزیر راه و شهرسازی دادیم، نامه‌ای با کار کار‌شناسی دقیق به رئیس مجلس هم دادیم که در بودجه یک ردیفی برای وضعیت جاده‌های خوزستان تخصیص دهند. موسوی بیان کرد: اما آن چیزی که مسلم است که یک اراده و جدیت قوی در مجموعه راه و شهرسازی استان خوزستان برای برطرف کردن مشکل اینجاده‌ها وجود ندارد.

وی گفت: اداره راه و شهرسازی استان خوزستان باید در کمترین زمان مشکل این جاده‌ها را حل کند و نمایندگان مجلس هم باید پیگیری‌های خود را افزایش دهند. نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه دیروز در محور اهواز – مسجدسلیمان عنوان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکلات ما در محور‌های اهواز به مسجدسلیمان و اهواز به هفتگل است.

وی در پاسخ به این پرسش که کم کاری برای بهبود وضعیت جاده‌های استان خوزستان از کدام ارگان است، بیان کرد: به طور کلی کم کاری از اداره راه و شهرسازی خوزستان و مسئولان استانی است. موسوی با بیان اینکه سال‌ها است که مشکل این جاده‌ها وجود دارد، گفت: دولت هم در این مسئله تأثیرگذار است، نمایندگان هم در این رابطه مسئول هستند. وی افزود: نمایندگان اهواز و مسجدسلیمان در مجلس به طور حتم به وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. سلام…دست درد نکنه سید که به فکری؟آخه مرد حسابی این 3 سال کجا بودی که یکدفعه از خواب بیدار شدی،درسته که فکر کنیم انتخابات مجلس آینده نزدیکه و تعداد مسجدسلیمانیها تو شهر اهواز زیاده؟

  2. با کمال تشکر ما انتظار بیشتری از منتخبان ملت داریم که بیشتر وقتشان را صرف حل مشکلات مردم کنند نه مسائل حاشیه ای

  3. انتخابات باشه یا نباشه سید دستت درد نکند. امیدوارم پیگیری شود تا میانبر اهواز مسجدسلیمان راه اندازی شود. 

  4. درود خداوند بر سید شکرخدا موسوی سید جان پیگیر اخذ عوارض نفت و گاز هم باشید تحت هیچ شرایطی کوتاه نیایید همه مردم خوزستان و خوزستانی های سراسر دنیا حامی شما هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.