• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

شهردار مسجد سلیمان:
پارک ۱۱ هکتاری در محور مسجدسلیمان – اهواز احداث می‌شود

  • کد خبر : 10812
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شهردار مسجدسلیمان از اجرای پروژه بزرگ پارک ۱۱ هکتاری در شهر مسجدسلیمان خبر داد و گفت: اقدامات اولیه این پروژه انجام و اعتبارات خوبی برای آن در نظر گرفته شده و در حال برگزاری مناقصه برای انجام این طرح هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خلیل حیدری ، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- شهردار مسجدسلیمان از اجرای پروژه بزرگ پارک ۱۱ هکتاری در شهر مسجدسلیمان خبر داد و گفت: اقدامات اولیه این پروژه انجام و اعتبارات خوبی برای آن در نظر گرفته شده و در حال برگزاری مناقصه برای انجام این طرح هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان خلیل حیدری ، درباره پروژه‌های مهم عمرانی در سطح شهر مسجدسلیمان اظهار کرد: اجرای طرح بلوار ورودی شهر از سمت منطقه شیخ مندنی آغاز شده و در حال انجام است که پیش بینی می‌کنیم با توجه به اقدامات انجام شده این طرح در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی اعتبار اجرای در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه ورودی مسجدسلیمان را از اعتبارات جاری شهرداری این شهر اعلام کرد و گفت: البته در سال جاری مقداری نیز از اعتبارات تملک دارایی‌ها برای این طرح در نظر گرفته‌ایم که جهت انجام فضای سبز اطراف این بلوار هزینه خواهد شد تا زیبایی آن افزایش یابد.

شهردار مسجدسلیمان از اجرای پروژه بزرگ پارک 11 هکتاری در شهر مسجدسلیمان خبر داد و گفت: اقدامات اولیه این پروژه انجام و اعتبارات خوبی برای آن در نظر گرفته شده و در حال برگزاری مناقصه برای انجام این طرح هستیم تا پیمانکار مشخص شود و عملیات اجرایی آن را در ورودی شهر از سمت جاده اهواز و شوش‌تر را آغاز کند.

وی زیرسازی آسفالت محلات مختلف مسجدسلیمان را یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری این شهر بیان کرد و افزود: با انجام این کار خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های مناطق مختلف شهر مسجدسلیمان آسفالت می‌شوند و در برخی از محلات نیز آسفالت خیابان‌ها بازسازی و مرمت می‌شود.

حیدری جدول کاری و اجرای فضای سبز در مناطق گوناگون شهر از دیگر کارهای شهرداری برای خدمت رسانی به مردم فهیم و قدر‌شناس عنوان کرد و یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها نیز در مرحله تعیین پیمانکار هستیم.

وی راه اندازی 3 ایستگاه جدید اتوبوس در سطح شهر مسجدسلیمان را یکی دیگر از اقدامات شهرداری این شهر دانست و تصریح کرد: با کارهای صورت گرفته اتوبوس رانی هم اکنون در حال فعالیت است و به شهروندان مسجدسلیمانی خدمات رسانی می‌کند.

شهردار مسجدسلیمان گفت: همچنین 2 نهالستان از سوی شهرداری راه اندازی شده که علاوه بر تامین نهال مورد نیاز شهر، درآمدزایی را را برای شهرداری نخستین شهر نفتخیز خاورمیانه در بر خواهد داشت.

وی اظهار کرد: برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان مسجدسلیمانی 2 ناحیه خدمات شهری در شهرداری این شهر نفتخیز راه اندازی می‌شود تا به صورت جداگانه خدماتی را به مردم شهر ارائه دهند.

حیدری در ادامه از افتتاح ایستگاه شماره 3 آتش نشانی در مسجدسلیمان خبر داد و اضافه کرد: با راه اندازی این ایستگاه فعالیت خدمت رسانی به مردم سریع‌تر انجام خواهد شد و آتش نشانی نیز به صورت یک سازمان مستقل در این شهر فعالیت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. با عرض سلام . انشا… انجام می شود تبدیل به انجام شد شود . خسته نباشید .

  2. آقاي زروس كامنت هاي شما جهت دار است ….چرا نميخواهيد با واقعيت زندگي كنيد ؟

  3. آقای شهردار . با عرض سلام و خسته نباشید . لطفا زمان شروع و پایان پروژه را اعلام کنید . انشا… جهت این کار برنامه ریزی دقیق شده است و هرچه زودتر شاهد شروع و پایان پروژه پارک 11هکتاری باشیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.