• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

مدیرکل فرودگاه هاي خوزستان:
فرودگاه مسجدسلیمان تا پایان امسال براي پرواز آماده می شود

  • کد خبر : 10809
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرکل فرودگاههاي خوزستان اعلام کرد: با تلاش و پیگیری هاي استاندار خوزستان، فرودگاه مسجدسلیمان تا پایان امسال براي پرواز هواپیماهاي متوسط با ظرفیت پذیرش 60 الی 70 مسافر آماده می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محمدسعید شرفی از تلاش هاي استاندار خوزستان در راه اندازي این فرودگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرکل فرودگاههاي خوزستان اعلام کرد: با تلاش و پیگیری هاي استاندار خوزستان، فرودگاه مسجدسلیمان تا پایان امسال براي پرواز هواپیماهاي متوسط با ظرفیت پذیرش 60 الی 70 مسافر آماده می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محمدسعید شرفی از تلاش هاي استاندار خوزستان در راه اندازي این فرودگاه مسافربري قدردانی کرد و افزود: فعلاً فرودگاه مسجدسلیمان براي نشستن و برخاستن هواپیماهایی با این ظرفیت و با برد پرواز دو ساعت عملیاتی می شود و اگر ظرفیت لازم وجود داشته باشد این فرودگاه روزانه یک تا دو پرواز می تواند داشته باشد.

شرفی ادامه داد: با توجه به تاسیس صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در آینده نزدیک و نیز وجود شرکت نفت، نیروگاه برق شهید عباسپور در منطفه، توسعه ورزش فوتبال مسجدسلیمان و وجود سایر جذابیت هاي صنعتی و اقتصادي و گردشگري در منطقه پیش بینی می شود استقبال از پروازهاي این فرودگاه مطلوب باشد. وي گفت : قرار است باند پروازي این فرودگاه ترمیم، پارکینک هواپیما بهسازي و ترمینال مسافربري در آن سریعاً ساخته شود و نیز دستگاههاي کمک ناوبري، ماشین سوخت رسانی، ماشین آتش نشانی با پرسنل هاي مربوطه و نیروهاي سپاه و پلیس در اسرع وقت در این فرودگاه مستقر شوند.

فرودگاه مسجدسلیمان در حال حاضر در اختیار هوانیروز ارتش جمهوري اسلامی ایران است که با انجام توافقی که اخیراً بین هوانیروز و استانداري خوزستان به عمل آمده قرار است این فرودگاه براي پروازهاي مسافربري آماده شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. باسپاس ازاستاندار دلسوز وبی ادعای استانمان بخاطر تمام دغدغه هایش .

  2. با عرض سلام . درود بر استاندار محترم و مردمی انشا.. هرچه زودتر کلنگ احداث کارخانه آلومینیوم زده شود تا ظرفیت ها بیشتر شود و پرواز هواپیماها در آینده مستمر و به صرفه باشند . که این کار را از استاندار محترم و نماینده شهرمان و دیگر مسوولین انتظار داریم تل انشا.. مشکلات یکی پس از دیگری حل شود .

  3. به هر حال دست تمامی دست اندرکاران درد نکند. ممنون. ولی با توجه به اینکه این باند کوتاه و هواپیمای کوچک فقط میتونند بشینند. نمی شد اونا جای دیگه احداث کرد تا هم اصولی و بین المللی باشه هم اینکه در تملک ارتش نباشه. وهم اینکه این هزینه فعلی صرف اونجا بشه. تا دوباره کاری نشه. به هر حال خوشحال و به همینم راضی هستیم امیدواریم وعده محقق شود.

  4. تشکر از استاندار خوزستان

  5. با عرض سلام . آقای شرفی در صورت امکان وضعیت و روند انجام کار و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان را توضیح دهید تا مردم در جریان کار قرار بگیرند ، زیرا کار برای مردم انجام می شود و مسوولین باید ایشان را مطلع کنند . متشکریم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.