• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 2
2

تصویب قطعی دو رشته جدید برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10803
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دو رشته جدید کارشناسی روان شناسی و مهندسی تکنولوژی جوشکاری، برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان مورد تصویب قطعی قرار گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، محمد حسین محبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در این رابطه گفت: با لطف و عنایت خداوند و پی گیری های به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دو رشته جدید کارشناسی روان شناسی و مهندسی تکنولوژی جوشکاری، برای واحد دانشگاهی مسجدسلیمان مورد تصویب قطعی قرار گرفت.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، محمد حسین محبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان در این رابطه گفت: با لطف و عنایت خداوند و پی گیری های به عمل آمده در این واحد دانشگاهی، دو رشته جدید روان شناسی در مقطع کارشناسی پیوسته و مهندسی تکنولوژی جوشکاری در مقطع کارشناسی ناپیوسته، پس از تأیید شورای گسترش آموزش عالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مورد تصویب قطعی قرار گرفتند. محبی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان آمادگی دارد از بهمن ماه ۹۳ پذیرای علاقمندان به ادامه تحصیل در این دو رشته باشد.

معاون آموزشی واحد مسجدسلیمان در همین خصوص گفت: از آنجا که ثبت نام برای رشته های بدون آزمون در نیمسال دوم ۹۴-۹۳ از هم اکنون شروع شده است، از کلیه متقاضیان ادامه تحصیل در دو رشته جدید و یا دیگر رشته های موجود درواحد دانشگاهی مسجدسلیمان، دعوت می شود با مراجعه به وبسایت مرکز آزمون یا معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.Azmoon.org، نسبت انتخاب رشته و یا ثبت نام اقدام نمایند.

وي در خاتمه گفت: گسترش رشته های جدید با اولویت تحصیلات تکمیلی به طور جدی در دستور کار این معاونت قرا گرفته و در همین راستا مدارک لازم برای تصویب بیش از ۳۰ رشته تحصیلی جدید، تکمیل و به زودی در جلسه ای ویژه ای که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می شود، مورد بررسی قرار می گیرند ، لذا امیدواریم هرچه زود تر شاهد تصویب رشته های درخواستی باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.