• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 2
1

حجت الاسلام حاجتي:
اشک ریختن بر اهل بیت(ع) موجب بیداری ما است

  • کد خبر : 10782
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۶:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در تجمعی که به یاد شهید مدافع حرم جبار دریساوی، شامگاه گذشته 15 آبان برگزار شد، با اشاره به سود اقامه عزا و اشک ریختن بر امام حسین(ع) و خاندان ایشان، اظهار کرد: دشمن محبان اهل بیت(ع) را رها نمی‌کند و هرلحظه در هر حال سم‌پاشی و شبهه‌افکنی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت‌‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در تجمعی که به یاد شهید مدافع حرم جبار دریساوی، شامگاه گذشته 15 آبان برگزار شد، با اشاره به سود اقامه عزا و اشک ریختن بر امام حسین(ع) و خاندان ایشان، اظهار کرد: دشمن محبان اهل بیت(ع) را رها نمی‌کند و هرلحظه در هر حال سم‌پاشی و شبهه‌افکنی برای جداسازی ما از اباعبدالله الحسین(ع) است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی بیان کرد: اشک ریختن بر اهل بیت(ع) باعث بیداری ما می‌شود و از این رو دشمن نمی‌خواهد زنان و مردان ما زینبی و حسینی زندگی کنند. اگر 142 شبکه ماهواره ای را بر آسمان ایران قرار داده تا مستهجن ترین صحنه ها را وارد خانه و خانواده‌های ما کند برای آن است که قصد دارد تا عرض ارادت ما به امام حسین(ع) را بگیرد و تا زمانی که اتصال به این خاندان ادامه دارد ما زنده‌ایم و دشمن نمی‌تواند بر ما غلبه کند.

حاجتی با اشاره به حضور داعشیان تا 31 کیلومتری کربلا، گفت: دشمنان به سامرا حمله کرده تا حرم امامین عسکریین(ع) را تخریب کنند اما در منطقه جوف الصخر منهدم شدند و به گفته خودشان هر بلایی که سرشان می‌آید از ایران و ایرانی است.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: امروز شمر، یزید و حرمله زمانه، آمریکا، اسراییل و انگلیس است که باید آنها را شناخت. وی با اشاره به این که شهدای ما قطره‌ای از دشت های عشق و مودت به اباعبدالله الحسین(ع) بودند، افزود: اگر بر سر و سینه زده و برای اهل بیت(ع) اشک بریزیم در حالیکه شمر زمان را نشناخته‌ایم ضرر کرده‌ایم.

حاجتی با اشاره به فرموده امام حسین(ع) خطاب به یزید مبنی بر « مثلی لا یبایع مثله؛ مثل من با مثل یزید بیعت نمی‌کند»، ادامه داد: این سخن به معنای آن است که هر کس حسینی شد دیگر با هیچ یزیدی در همه دوران بیعت نمی‌کند. میان یا حسین و با حسین یک نقطه تفاوت است اما بیان آن ساده و با حسین ماندن مهم است. همانگونه که رسول خدا(ص) فرموده‌اند: «خداوند دوست دارد کسی را که حسینم را دوست بدارد».

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.