• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

بهروز مکوندي: محکوم به پيروزي هستيم

  • کد خبر : 10582
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: هيچ قولي در ارتباط با جايگاه تيم در انتهاي فصل نداده ام اما خودم و همکارانم تمامي تلاش خود را براي ارتقاء‎ ‎جايگاه تيم انجام خواهيم داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  بهروز مکوندی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: هيچ قولي در ارتباط با جايگاه تيم در انتهاي فصل نداده ام اما خودم و همکارانم تمامي تلاش خود را براي ارتقاء‎ ‎جايگاه تيم انجام خواهيم داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  بهروز مکوندی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: تیم ذوب آهن تیمی با سابقه و صاحب شناسنامه در فوتبال کشور است که علیرغم سرمایه گذاری بالا در دو سال گذسته در نتیجه گیری توفیقی نداشته است و در فصل جاری نیز جایگاه مناسبی ندارد. اما ما برای بازی فردا به جدول کاری نداریم و علیرغم داشتن مصدومان زیاد محکوم به تلاش برای برد هستیم. من به هیچ فرد و مقامی هیچ قولی در ارتباط با جایگاه تیم در انتهای فصل نداده ام اما خودم و همکارانم تمامی تلاش خود را برای ارتقاء‎ ‎جایگاه تیم انجام خواهیم داد. هواداران نباید از کسب ۴امتیاز در دربی های خوزستان راضی باشند کما این که من و همکارانم تا زمان کسب جایگاه مناسب راضی نخواهیم بود.

وی ادامه داد: در فصل نقل انتقالات به‎ دنبال جذب ۲بازیکن شامل دروازه بان بلغاری و مدافع برزیلی هستیم. برای جذب بازیکن به سی دی و فیلم بسنده نخواهیم کرد؟ چرا که نفاط ضعف هیچ بازیکنی را در آن ها مشاهده نخواهید کرد..

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.