• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

همایش بزرگ سلامت و روان برگزار شد

  • کد خبر : 10572
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۶:۲۹

باشگاه روزنامه ننگاران مسجدسليمان- به منظور آگاهی در خصوص بیماری های سلامت و روان آموزش و پرورش با همكاري شبکه بهداشت و درمان مسجدسليمان اقدام به برگزاری همایش سلامت و روان در سالن امور تربیتی این اداره نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این همایش ابتدا منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره […]

باشگاه روزنامه ننگاران مسجدسليمان- به منظور آگاهی در خصوص بیماری های سلامت و روان آموزش و پرورش با همكاري شبکه بهداشت و درمان مسجدسليمان اقدام به برگزاری همایش سلامت و روان در سالن امور تربیتی این اداره نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این همایش ابتدا منوچهر قاسمی منجزی رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان ضمن خیر مقدم و تسلیت به مناسبت ماه محرم بیان کرد: ما زمانی در کنار هم می توانیم زندگی کنیم که سلامت روان داشته باشیم. وی گفت: اگر می خواهیم سالم زندگی کنیم چاره ای جز برنامه ریزی برای سلامت روان جامعه نداریم و انتظار این است که همایش های اینچنین مکرر برگزار و این مطالب و اطلاعات را به دیگران هم انتقال دهیم.

دکتر نژادسلامی رييس شبكه بهداشت و درمان نيز در سخناني ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش برای برگزاری خوب این همایش و همچنین تسلیت ماه محرم گفت: امیدوارم این همایش ها از سطح بینش به سمت یک رفتار در افراد تبدیل شود وی در ادامه به بحث تخصصی در خصوص بیماری های روانی پرداخت.

1

2

3

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.