• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
1

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان :
ساخت 1300 واحد مسکونی پروژه جابه‌جایی مناطق آلوده به نفت و گاز

  • کد خبر : 10512
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرکل بنياد مسكن خوزستان از ساخت یک‌هزار و 300 واحد مسکونی پروژه جابه‌جایی مناطق آلوده به نفت و گاز در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محمد خانی‌نوذری در جلسه تعیین تکلیف منازل ساخته‌ شده و نیمه‌کاره برای جابه‌جایی ساکنان مناطق آلوده به نفت شهرستان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرکل بنياد مسكن خوزستان از ساخت یک‌هزار و 300 واحد مسکونی پروژه جابه‌جایی مناطق آلوده به نفت و گاز در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محمد خانی‌نوذری در جلسه تعیین تکلیف منازل ساخته‌ شده و نیمه‌کاره برای جابه‌جایی ساکنان مناطق آلوده به نفت شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: تاکنون ساخت یکهزار واحد مسکونی در حال انجام بوده و ساخت 400 واحد نیز به دلایل مختلف متوقف شده است.

وی با بیان این که در فاز اول این پروژه احداث یک‌هزار و 400 واحد مسکونی در دستور کار سازمان بنیاد مسکن خوزستان به عنوان مجری طرح قرار گرفت، افزود: از بین یک‌هزار واحد در حال ساخت در این پروژه 310 مورد از آن ها به اتمام رسیده و در این زمان در اختیار ساکنان قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی ساخت 315 مورد از این واحدهای مسکونی نیز به 85 درصد رسیده و کار 80 درصد شبکه برق یک‌هزار واحد مسکونی از این پروژه عظیم نیر انجام شده است. خانی‌نوذری در پایان گفت: فاز اول مجتمع تجاری این پروژه به اتمام رسیده و در این زمان در مرحله واگذاری به متقاضیان قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.