• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
همکاری بنیاد مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی جابه‌جایی ساکنان مناطق آلوده به نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10509
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۸:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان خواستار همکاری سازمان بنیاد مسکن و پیمانکاران این پروژه برای ساخت واحدهای مسکونی جابه‌جایی ساکنان آلوده به نفت شهرستان شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان در جلسه تعیین تکلیف منازل ساخته ‌شده و نیمه‌کاره برای جابه‌جایی ساکنان آلوده به نفت شهرستان مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان خواستار همکاری سازمان بنیاد مسکن و پیمانکاران این پروژه برای ساخت واحدهای مسکونی جابه‌جایی ساکنان آلوده به نفت شهرستان شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان در جلسه تعیین تکلیف منازل ساخته ‌شده و نیمه‌کاره برای جابه‌جایی ساکنان آلوده به نفت شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: این پروژه یکی از سرمایه‌های مردم محسوب می‌شود و به همین دلیل باید روند ساخت آن تسریع یابد.

وی با اشاره به ضرورت فازبندی این پروژه تصریح کرد: در صورت همکاری سازمان بنیاد مسکن و پیمانکاران این پروژه، ساخت 250 واحد مسکونی دیگر را می‌توان با اعتبارات موجود به اتمام رساند.

وی اضافه کرد: در فاز اولیه این پروژه احداث یک هزار و 400 واحد مسکونی در دستور کار سازمان بنیاد مسکن خوزستان به عنوان مجری طرح قرار گرفته است.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: حق مردم مسجدسلیمان است که در منازلی استاندارد و زیبا زندگی کنند و همه مسئولان نیز برای خدمت به مردم این شهرستان باید همت کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. هنرمندان عزیز به فکر دریافت عوارض نفت باشید. خیلی زشته شهرداری مسجدسلیمان به دلیل نداشتن قیر کارخانه آسفالت رو تعطیل کنه

  2. آقای فرماندار گرامی به بفکر پتروشیمی و آلمنیوم سازی باش.
    یکی هم درباره جذب نیروی پتروشیمی صحبت کنه که به چه صورته کیا سرکارن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.