• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

برگزاری جلسه استقبال از ماه محرم در دانشگاه پیام نور

  • کد خبر : 10481
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت امور فرهنگی، اجتماعی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان و با حضور ریاست، معاون، مسئول روابط عمومی، مسئول بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی، جلسه ای به منظور هماهنگی استقبال از ماه محرم و برنامه ریزی هر چه بهتر استفاده از معنویات این ماه، در سالن کنفرانس دانشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت امور فرهنگی، اجتماعی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان و با حضور ریاست، معاون، مسئول روابط عمومی، مسئول بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی، جلسه ای به منظور هماهنگی استقبال از ماه محرم و برنامه ریزی هر چه بهتر استفاده از معنویات این ماه، در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه در ابتدای این جلسه بهرام نیک بخش رییس واحد پس از خیر مقدم به حاضران، پیرامون ماه محرم و فضایل این ماه با ذکر حدیثی از امام رضا (ع) که درباره عاشورا فرمودند: کسی که عاشورا روز مصیبت و اندوه و گریه اش باشد خداوند قیامت را روز شادمانی و سرور او قرار خواهد داد. به صحبت پرداخت و افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف اصلی نهضت امام حسین (ع) است و این طرح به نظام اسلامی بسیار کمک می کند. ایشان در ادامه گفت: ماه محرم در مکتب تشیع یادآور نهضت حضرت سید الشهداء(ع) و حماسه جاودان کربلاست.

این هیئت علمی دانشگاه پیام نور همچنین اضافه کرد: این ماه یادآور دلاور مردی های یاران با وفای امام حسین (ع)، فداکاری های زینب کبری (س) حضرت امام سجاد(ع) و همه اسرای کاروان امام حسین (ع) است که به حق ماه پیروزی حق بر باطل نامگذاری شده است. ایشان ادامه دادند: پس بر ماست که در این ماه فاصله خود را با ائمه اطهار (ع) کم تر کنیم و در نهایت بهره و فضیلت را از این روزها و شب های عزاداری ببریم.

در ادامه این جلسه حاضران هر کدام ضمن بیان برنامه های پیشنهادی خود، اعلام آمادگی کردند برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های ایام محرم با تمام توان آماده همکاری با ستاد برگزاری مراسم محرم هستند. در پایان جلسه پس از جمع بندی مطالب طرح شده مقرر گردید برنامه های اصلی پیشنهادی در دهه اول محرم بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در نمازخانه دانشگاه واحد مسجدسلیمان با همکاری کلیه قسمت ها برگزار گردد. همچنین برگزاری زیارت عاشورا، دعوت از اساتید حوزه جهت سخنرانی، برگزاری مراسم عزاداری، پخت و توزیع غذای نذری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. فلسفه شهادت آقاامام حسین بخاطر برقراری عدالت ودوری از ظلم بود آ؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. قاعدتا رییس یک دانشگاه باید پخته وباتجربه ومدیروحداقل دارای مدرک دکترا باشدچون سرمایه هرکشوری دانشجویان است وای برماکه تمام انتصابات براساس سود وآرا میباشد

  3. بنده بخاطر عدم مدیریت رییس آن دانشگاه انصراف زدم قیامت کی بایدجوابگوباشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.