• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

برگزاري مراسم گرامی داشت حضرت آیت الله مهدوی کنی (ره) در دانشکده سما مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10476
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی مراسم بزرگ داشتی به همت امور فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشکده سما ظهر روز شنبه 3/8/93 در نمازخانه امام صادق (ع) این دانشکده با حضور ریاست، معاونین، اساتید و دانشجویان برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خدادادی طی سخنانی با عرض تسلیت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی مراسم بزرگ داشتی به همت امور فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشکده سما ظهر روز شنبه 3/8/93 در نمازخانه امام صادق (ع) این دانشکده با حضور ریاست، معاونین، اساتید و دانشجویان برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خدادادی طی سخنانی با عرض تسلیت رحلت جانسوز عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی به ذکر اوصاف و ابعاد شخصیت ایشان پرداختند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جماعت دانشکده سما هم زمانی ایام رحلت آیت الله مهدوی با ایام سوگواری امام حسین (ع) را نشان محبت ایشان به خاندان امامت دانست. این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود افزودند: حضرت آیت الله مهدوی کنی تمام وقت خود را وقف اسلام کردند و در صحنه های حساس یار و امین ولایت بودند…. حجت الاسلام خدادادی حضرت آیت الله مهدوی را از سابقون نظام دانسته و تاکید کردند حضرت ایشان رحمت الله علیه بازوی توانای رهبر معظم انقلاب در صحنه های حساس بودند و افزودند: امروز از حسینیه امام خمینی در تهران تا دانشکده سما مسجدسلیمان همه در سوگ ایشان ماتم زده اند.

در ابتدای این دیدار محمد رضایی میرقائد عضو شورای بسیج به نمایندگی از شورای فرماندهی و اعضای بسیج پایگاه امام صادق دانشکده سما واحد مسجدسلیمان ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت رحلت حضرت آیت الله مهدوی و ایام سوگواری امام حسین (ع) به حضار، از تلاش ها برای برگزاری این بزرگ داشت تشکر کردند.

رضایی با اشاره به آیاتی از قرآن آیت الله مهدوی را مصداق بارز این آیات دانسته اند که پس از شکنجه و زندانی یک لحضه دست از آرمان ها برای نظام اسلامی بر نداشتند… در این مراسم نماز ظهر و عصر اقامه شد و حاضرین با تلاوت قرآن و فاتحه یاد حضرت ایت الله مهدوی(ره) را گرامی داشتند.

IMG_8020

IMG_8053

IMG_8056

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ممنون از مهندس کرمی رییس دانشکده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.