• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

از سري مسابقات ليگ دسته سه كشور
تساوي تيم فوتبال نفتون با شازند اراک

  • کد خبر : 10473
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در ادامه مسابقات لیگ دسته سوم کشور و از گروه ۴ عصر امروز تيم فوتبال نفتون میزبان تیم پالایش شازند اراک بود كه اين بازي با نتيجه مساوي صفر – صفر به پايان رسيد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این بازی نفتون با ترکیب رضا پورعباسی، مسلم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در ادامه مسابقات لیگ دسته سوم کشور و از گروه ۴ عصر امروز تيم فوتبال نفتون میزبان تیم پالایش شازند اراک بود كه اين بازي با نتيجه مساوي صفر – صفر به پايان رسيد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این بازی نفتون با ترکیب رضا پورعباسی، مسلم فارسونی (کاپیتان)، موسی شهبازی، علی شکری،علی خدامرادی، محمد پورعباسی، آرمان شفیعی (رسول جلیلی)، سام سلیمانی، سجاد جباری (طاهر غبیشاوی)، مصطفی شکری، اکبر عباسی زاده ( حسن قنبری ) وارد میدان شد. شایان ذکر است نفتون با سه بازی و کسب هفت امتیاز همچنان مدعی صعود از این گروه است. احسان قاضی سرمربی تیم نفتون بعد از بازی گفت :
در نیمه اول بچه ها تیم حریف را دست کم گرفتند و نتوانستند خواسته های کادر فنی را به اجرا در آورند و تیم حریف هم از این موقعیت استفاده کرد و توانست در چند نوبت برای دروازه ما خطر سازشود ولی در نیمه دوم و با صحبتهای که با بچه ها داشتیم و تغییراتی را که به وجود آوردیم تواتستیم بازی را در دست بگیرم و بچه ها بارها و بارها موقعیت گلزنی را ایجاد کردند ولی متاسفانه نتوانستیم از این فرصتها استفاده کنیم و هوادارانمان را خوشحال به منزل بفرستیم. در این نیمه بازیکنان تیم پالایش شازند بارها و بارها خودشان را به مصدومیت می زدند که این با روح فوتبال سازگاری نداردو به آنچه که می خواستند رسیدند. وي در پايان سخنان خود گفت: این بازی دیگر تمام شد و من از این لحظه به فکر بازی آینده با فجر دهلران هستم و امیدوارم که هواداران برای این بازی ما را تنها نگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خیلی خوبه که خبر های نفتون و تو سایت میزنین.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.