• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 1
0

نفت در ليگ شکست خورده نيست
بهروز مکوندي: در 3 بازي نباختيم و راضي هستم

  • کد خبر : 10376
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندي سرمربي نفت مسجدسليمان توانست در خانه حريف از استقلال خوزستان امتياز بگيرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مکوندی در کنفرانس مطبوعاتی در خصوص این تساوی گفت: ما فکر 3 امتیاز بودیم و می دانستیم آن ها بازیکنان سرعتی دارند اما در نیمه اول با توجه به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندي سرمربي نفت مسجدسليمان توانست در خانه حريف از استقلال خوزستان امتياز بگيرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مکوندی در کنفرانس مطبوعاتی در خصوص این تساوی گفت: ما فکر 3 امتیاز بودیم و می دانستیم آن ها بازیکنان سرعتی دارند اما در نیمه اول با توجه به کند بودن خط دفاع استقلال خوزستان موقعیت ساختیم. از فضاهای به وجود آمده استفاده کردیم. در نیمه دوم بیشتر فشارها از سوی استقلال خوزستان بود که ما به همین خاطر در خط حمله مان تغییراتی دادیم و یک بازیکن جدید اضافه کردیم و با استفاده از سرعت شان در اواخر بازی دو موقعیت ایجاد کردند. ما می توانتستیم در دقایق پایانی پیروز باشیم اما در نهایت مساوی نتیجه عادلانه ای بود. برای ویسی و شاگردانش هم که بازی جوانمردانه ی انجام دادند آرزوی موفقیت می کنم. شرایط استقلال خوزستان بهتر از ما نیست و فقط 3 امتیاز با ما اختلاف دارند. آن ها هم برای 3 امتیاز آمده بودند و موقعیت هم داشتند.

او از شرایط تیمش در 3 بازی گذشته ابراز رضایت کرد و گفت: در 3 بازی گذشته خوب کار کردیم و دو بازی لیگ توانستم 4 امتیاز بگیریم و در جام حذفی هم صعود کردیم و به دلیل این که باخت نداشتیم از شرایط راضی هستم. اما باید کمبودهایمان را برطرف کنیم و از پائین جدول جدا شویم. ما می خواهیم بازیکن جذب کنیم اما به خاطر کمبود امکانات مان بازیکن سخت به این تیم می آید و می خواهیم بازیکنان خارجی هم در تمرین تست دهند چون از روی فیلم بازی هایشان نمی توان بازیکن جذب کرد. مکوندی ادامه داد که تیمش شکست خورده در لیگ نیست: نفت شکست خورده نیست و امید دارد و من آمدم تفکر مثبت و پیروز را به تیم تزریق کنم و در بازی های آینده بهتر کار می کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.