• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 2
0

بهروز مكوندي:
در تمامی پست ها نیاز به تقویت داریم

  • کد خبر : 10267
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۷:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت در دومين بازي با بهروز مکوندي بازهم پيروز شد تا با يک روحيه بسيار خوب براي دربي خوزستان برابر استقلال خوستان آماده شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره بازی بعد با استقلال خوزستان گفت: بازی های استقلال خوزستان را دیده و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت در دومين بازي با بهروز مکوندي بازهم پيروز شد تا با يک روحيه بسيار خوب براي دربي خوزستان برابر استقلال خوستان آماده شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره بازی بعد با استقلال خوزستان گفت: بازی های استقلال خوزستان را دیده و آنالیز خوبی از آن ها کرده ایم. برای برد به میدان خواهیم رفت تا ببینیم چه اتفاقاتی در بازی خواهد افتاد. ما با توجه به کمبودهایی که داریم باید تا نیم فصل با همین داشته ها بسازیم تا آن زمان تیممان را تقویت کنیم.

مکوندی درباره به خدمت گرفتن بازیکن جدید گفت: هنوز کسی را مد نظر نداریم اما در تمامی پست ها نیاز به تقویت داریم و باید بازیکنان باتجربه و بسیار خوبی را جذب کنیم که البته آوردنشان به مسجدسلیمان کمی دشوار است چون هر بازیکنی به مسجدسلیمان نمی آید. وی در انتها درباره مصدومان تیمش گفت: اکنون درویشی، تیغ نورد، چراغی، محمودی و حدادی کمی مصدوم هستند اما امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی با استقلال خوزستان برسند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.