• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

ماهنامه صداي باران مجوز انتشار گرفت

  • کد خبر : 10224
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ماهنامه صداي باران با صاحب امتيازي و مدير مسئولي محمدرضا كرمزاده با گستره استاني از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز انتشار گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان كرمزاده از فعالان سياسي اجتماعي و دانشجوي ارشد رشته جامعه شناسي ست. وي تاكنون مقالات بسياري را در حوزه هاي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ماهنامه صداي باران با صاحب امتيازي و مدير مسئولي محمدرضا كرمزاده با گستره استاني از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز انتشار گرفت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان كرمزاده از فعالان سياسي اجتماعي و دانشجوي ارشد رشته جامعه شناسي ست. وي تاكنون مقالات بسياري را در حوزه هاي مختلف به چاپ رسانده كه بازتاب فراواني داشته است.

كرمزاده عضو شوراي شهر دوره سوم بوده و به اين دليل انتظار مي رود با شناخت خوبي كه از 4 حوزه شهرستان دارد بتواند جهت توسعه اين شهرها قدم بردارد. كرمزاده در گفتگويي كوتاه با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: همان گونه كه همگان اذعان دارند مسجدسليمان يكي از قطب هاي روزنامه نگاري و خبرنگاري در خوزستان است كه اميدوارم بتوانم از اين پتانسيل به خوبي استفاده كنم. وي از اهالي قلم شهرستان درخواست نمود او را در اين راه تنها نگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود به شرف کرمزاده
    امیدوارم موفق باشید دوست عزیز

  2. من آقای کرمزاده رو می شناسم ایشان بسیار دلسوز شهر هستند و خدا وکیلی توی شورا هم عملکرد خیلی خوبی داشت و امیدوارم در عرصه رسانه ای بدون هیچ واهمه صدای مظلومیت مردم شهرمان را از طریق این نشریه به گوش مسئولان برساند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.