• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
3

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان/ HSE نقش و جایگاه ویژه‌ای در صنعت نفت دارد

  • کد خبر : 1001
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ابراهیم پیرامون در آئین معارفه و تودیع رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) اظهار کرد: با توجه به سابقه طولانی تولید نفت در مسجدسلیمان و گستردگی و وسعت زیاد حوزه عملیاتی آن، ضرورت توجه جدی […]

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ابراهیم پیرامون در آئین معارفه و تودیع رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) اظهار کرد: با توجه به سابقه طولانی تولید نفت در مسجدسلیمان و گستردگی و وسعت زیاد حوزه عملیاتی آن، ضرورت توجه جدی به HSE بیش از پیش نمایان می‌شود.

وی همچنین با اشاره به وجود گاز H2S در تأسیسات و بروز برخی مخاطرات ناشی از وجود این گاز بر نقش استراتژیک و ارزشمند این اداره در آموزش کارکنان در خصوص راه‌های شناسایی و مقابله با آن تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان همچنین با برشمردن جایگاه پدافند غیر عامل بر رعایت دقیق الزامات و همچنین بهره گیری از همه دستورالعمل‌ها و آموزش دقیق نیروها برای به کارگیری این اصول به‌منظور حفاظت از خود در مواقع خطر تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با تمجید از جایگاه و تجارت ارزشمند رئیس جدید اداره HSE این شرکت گفت: موسی ابوالحسنی با توجه به علاقه‌ای که به منطقه مسجدسلیمان داشت پیشنهاد حضور در این منطقه و خدمت به شهروندان خوب آن را پذیرفته است.

پیرامون خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صدور حکم خدمت ابوالحسنی در سمت جدید مقارن با نیمه شعبان بوده است امیدوارم با استعانت از توجهات امام عصر (عج) این حکم منشا خیر و منفعت برای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مردم خوب و ولایتمدار این منطقه باشد.

وی در پایان با تقدیر از زحمات نجف بهادری که به کسوت بازنشستگی نایل شده است و زحمات رامتین آمویی در مدت سرپرستی، موسی ابوالحسنی را به عنوان رئیس جدید  HSE (اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست) این شرکت معرفی کرد.

رئیس جدید HSE این شرکت نیز در سخنانی با اشاره به 38 سال سابقه کار خود در صنعت نفت گفت: هدف ما در HSE تقابل با همکاران و دیگر اجزای شرکت نیست بلکه می‌خواهیم با همکاری یکدیگر در فضای تعامل و همدلی شرایط استانداردهای ایمنی را حفظ و آن را ارتقا بخشیم.

موسی ابوالحسنی در خصوص دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در این سمت گفت: توجه به نیروی انسانی و آموزش روزآمد اصول ایمنی و حفاظت فردی و گروهی به منظور افزایش انگیزش شخصی و بهره وری در سطح شرکت از مهمترین برنامه‌های کاری‌ام است.

وی ادامه داد: افزایش ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی و روزآمدی ناوگان خودرویی این بخش با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی و پراکندگی واحدها و تأسیسات شرکت از دیگر برنامه‌ها و رئوس کاری‌ام است.

رئیس جدید HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف HSE افزایش سطح ایمنی و سلامت فردی و گروهی در محیط کار است از همه روسا و مدیران محترم درخواست دارم به فرآیند کسب مجوزهای ایمنی نگاه ویژه داشته باشند و از تجارب ارزشمند همکاران وکارشناسان این امور در راستای افزایش سطح ایمنی مجموعه خود استفاده کنند.

شایان ذکر است موسی ابوالحسنی، رئیس جدید HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان 38 سال سابقه کار در صنعت نفت بود و ریاست HSE شرکت پیرا حفاری ایران در مدت پنج سال گذشته را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.