• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
0

رضائيان: از فولاد چيزي کم نداريم/هفته آينده بخشي از مطالبات بازيکنان پرداخت مي شود

  • کد خبر : 9849
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با یک دهه حضور در خوزستان و جنوب ایران حالا با تیمش مقابل فولادخوزستان در هفته یازدهم رقابت جذابی را از تیمش شاهد خواهد بود. باید امتیازات خانگی را بگیریم رضاییان درباره تقابل تیمش مقابل فولادخوزستان می‌ گوید: ما در موقعیتی هستیم […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مسعود رضاییان مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با یک دهه حضور در خوزستان و جنوب ایران حالا با تیمش مقابل فولادخوزستان در هفته یازدهم رقابت جذابی را از تیمش شاهد خواهد بود.

باید امتیازات خانگی را بگیریم

رضاییان درباره تقابل تیمش مقابل فولادخوزستان می‌ گوید: ما در موقعیتی هستیم که تقابل با تمامی تیم ها برایمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هدف اصلی ما در واقع کسب حداقل 3 امتیاز بازی در خانه است. تا پایان لیگ در واقع 20 بازی باقی مانده که ما باید برای ماندن در لیگ حداقل در بازی های خانگی مان برنده میدان باشیم.

باوجود تغییرات باید ببریم

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان درباره تغییرات تیمش ادامه داد: در حال حاضر خیلی زود است درباره تغییرات تیم صحبت کنیم، در واقع تیم نفت توسط آقای باقری نیا بسته شده است و آقای مكوندي باید بعد از یکی، دو بازی تیم را به هماهنگی لازم و درست برساند. امیدوارم در این بازی با وجود تغییراتی که در تیم حاصل شده برنده میدان باشیم اگرچه تیم با مشکل روحی روانی دست و پنجه نرم می‌ کند.

از شجاعت چیزی کم نداریم

از رضاییان درباره تیم قدرتمند و سابقش سوال می‌ پرسیم و ایشان این طور می‌گوید: فولاد از یکپارچگی و انسجام تیمی خوبی برخوردار است. تیم ما هم از نظر جنگندگی و شجاعت کم نداریم. در ضمن تیم ما از حمایت خوب هواداران هم برخوردار است.

هفته آینده پول می دهیم

هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت می شود تا دغدغه بازیکنان برای ادامه لیگ کمتر شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.