• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

اردوان قنبري بخشدار عنبر: عنبري ها در انتظار تحقق قول‌های مجری سد گتوند هستند

  • کد خبر : 9253
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۷:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بخشدار عنبر از توابع شهرستان مسجدسلیمان در خصوص حل مشکلات 30 خانوار روستایی عنبر واقع در حاشیه سد گتوند، گفت: مجری سد گتوند قول‌هایی مبنی بر حل مشکلات داده است که امیدواریم عملی و تکلیف مردم مشخص شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اردوان قنبری اظهار کرد: ‌برخی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بخشدار عنبر از توابع شهرستان مسجدسلیمان در خصوص حل مشکلات 30 خانوار روستایی عنبر واقع در حاشیه سد گتوند، گفت: مجری سد گتوند قول‌هایی مبنی بر حل مشکلات داده است که امیدواریم عملی و تکلیف مردم مشخص شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اردوان قنبری اظهار کرد: ‌برخی از خانوارها در زمینه سندهای ملکی مشکلاتی داشتند که در جلسات اخیر مقرر شد این مشکل بنا به قول مجریان سد گتوند حل و فصل شود.

وی افزود: اسناد و مدارک ملکی خانوارها در شرایط گذشته و براساس اصول قدیمی صادر شده‌اند که لازم است مورد اصلاح و بررسی قرار گیرند. اما برخی خانوارها در زمینه قیمت‌گذاری‌ها و قیمت کارشناسی خانه‌های خود معترض بوده‌اند که در این زمینه نیز مقرر شد مسائل و قیمت ها مجددا بررسی اصلاح شوند.

قنبری تصریح‌ کرد: اخیراً با بالا آمدن آب دریاچه منازل برخی خانوارها دچار آبگرفتگی شد که تعدادی از آن‌ها طی هفته‌های اخیر اثاثیه خود را جابه‌جا و خانه‌ها را تخلیه کردند. البته معبری ایجاد شده که خانوارهایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند، به‌راحتی اثاثیه خود را به خارج از روستاها انتقال دهند.

بخشدار عنبر گفت: روستاییان از قبل اطلاع داشتند که ممکن است دچار آبگرفتگی شوند اما به دلایل مختلف، حاضر به تخلیه نبودند زیرا در صورت تخلیه احساس کردند به پول منزل خود نخواهند رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.