• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
3

پیام مهم دکتر اسماعيل جلیلی در پي نتایج ضعیف تیم نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 9227
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتراسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسليمان در مجلس شورای اسلامی پیامی را خطاب به مدیرعامل، هییت مدیره و هییت موسس این تیم صادرکرد در این پيام آمده است: بسمه تعالی با سلام همان گونه که قبلا به اطلاع رسانده ام عرصه لیگ برتر عرصه اقدامات حرفه ای در حوزه مدیریتی و فنی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتراسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسليمان در مجلس شورای اسلامی پیامی را خطاب به مدیرعامل، هییت مدیره و هییت موسس این تیم صادرکرد در این پيام آمده است:

بسمه تعالی

با سلام

همان گونه که قبلا به اطلاع رسانده ام عرصه لیگ برتر عرصه اقدامات حرفه ای در حوزه مدیریتی و فنی تیم و مسابقات می باشد و فرصت آزمون و خطا وجود ندارد. نتایج بسیار ضعیف تیم پس از شش بازی اعتراضات جدی کارشناسان و هواداران را به همراه داشته است به خصوص حاشیه هایی که با ورود برخی افراد حاشیه دار در باشگاه هر روز بیشتر می شود. که به دنبال مطامع و منافع سیاسی هستند حتی تا حذف تیم که حاصل زحمات مربیان، بازیکنان، مدیران و هوداران آگاه و فهیم بوده است. این حاشیه ها ناشی از ناهماهنگی جدی کادر فنی و مدیریت تیم می باشد لذا اقدام جدی برای کنار گذاشتن عناصر حاشیه ساز ضروری می باشد و استفاده از توان مشاوره ای و کادر فنی قوی تر آنچان که شایسته تیم نفت مسجدسلیمان می باشد در اولویت قرارگیرد.

بی توجهی به مسائل تیم از ابتدای لیگ شرایط را در پایان بسیار سخت تر خواهد كرد. هرچند توجیه ای که برای نتایج ضعیف اعلام می شود نداشتن منابع مالی می باشد. اما بدیهی ترین انتظار از کسانی که عضویت در هیئت مدیره يا مدیریت عاملی و مسئولیت در تیم و باشگاه را می پذیزند توان تامین منابع مالی، انسانی و فنی و نیازهای اساسی برای هدایت درست باشگاه و تیم می باشد نه اين كه دوستان در باشگاه و تیم صرفاً مسئولیت و جایگاه ها را بپذیرند.

دکتر جلیلی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. آ سعيد بدين هر كه افتادي تا پرس نكني ول نيكني ها…

  2. دکتر جلیلی امید ما به شما است

  3. دکتر بلکه خودتون یه کاری بکنید.

  4. کمی خوشحال می شودیم آقای دکتر اگر یه پیامی هم به برادرانت در شورای اسلامی شهر میدادی بابت عملکرد بسیار خوبشان در یک سال گذشته شان…………

  5. آقای دکتر جلیلی عزیز سلام
    . چه شد که جنابعالی هنگامی که تیم صعود کرد بعنوان همه کاره تیم شهر را پر از بنر و پلاکارد کردید با تیترهای درشت” جلیلی متشکریم” و اکنون که تیم رو به ضعف نهاده خود را کنار کشیده و دیگران را توبیخ و سرزنش میکنید؟!!!! آیا گمان می کنید که مردم نمیتوانند این نوع رفتارها را ارزیابی کنند؟!!! آیا شما در همه بردها شریک هستید و از همه باختها و شکست ها به دور و مبرا هستید؟!!!
    این حرف دل مردم است اگر چه می دانم مدیر این سایت جرات و جسارت انعکاس این پیام را ندارد

  6. سلام.سپاس دکتر جلیلی.تاما هم توی کنفرانس خبری یه نقد میکنیم باخشونت  تند. مدیر رسانه ویکی ازدوستانش مواجه میشویم.چرا آقای باقرنیا از21 امتیاز نباید حداقل 9امتیاز بگیرن……باتشکر از مدیر فعال سایت

  7. هرچه سریعتر باید هیات مدیره بی تجربه و غیرفوتبالی فعلی جاشونو به فوتبالی های کاربلد بدن وگرنه تیم سقوط میکنه و این فرصت تاریخی برای شهرستان مسجدسلیمان از بین میره. اقای دکتر جلیلی بعنوان نماینده مردم وظیفه داره با مدیر مناطق اقای بورد صحبت کنه و این هیات مدیره ی ساکن اهواز رو تغییر بده. اگر بورد زیر بار نرفت باید خود بورد رو از بالا عوض کنه .
    اعضای فعلی هیات مدیره هیچگونه سابقه مدىریتی در لیگ برتر یا حتی دسته یک دو و سه فوتبال ندارند و اصلا راه و چاه ا7ین رو بلد نیستند ، اینها اینقدر بی تفاوت بودند که وقتی بودجه کل تیم رو فقط چهار میلیارد زدن هیچگونه تلاشی و اعتراضی حتی نکردندچون اصلا نمیدونند متوسط بودجه یک تیم لیگ برتری چقدر باید باشه.
    این عزیزان لیگ برتر رو با مسابقات فوتبال سالنی شهرک نفت اشتباه گرفتند! فکر کردند الکیه.

  8. آقای رامین خان حاتمی شما که مدیر تولید مناطق هستی حتی توی مسابقات فوتسال شرکت نفت بازی نمی کردی الان چطور شدی رئیس هیات مدیره یک تیم لیگ برتری؟؟! آیا توی این زمینه هیچگونه تجربه ای داشتی که اومدی وسط؟ آخرین بار ک7ه آمدید مسجدسلیمان کی بود؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.