• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
3

حموله: اوضاع نفت مسجدسلیمان خوب نیست/ مسئولان جنگ قدرت دارند

  • کد خبر : 9015
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که بین مسئولان این باشگاه و این شهر چند دستگی وجود دارد. سلطانعلی حموله در مورد آخرین شرایط تیم نفت مسجدسلیمان پیش از دیدار فردا با گسترش فولاد گفت: شرایط ما زیاد خوب نیست چون بین مسئولان باشگاه و مسئولان شهر چند دستگی وجود دارد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که بین مسئولان این باشگاه و این شهر چند دستگی وجود دارد. سلطانعلی حموله در مورد آخرین شرایط تیم نفت مسجدسلیمان پیش از دیدار فردا با گسترش فولاد گفت: شرایط ما زیاد خوب نیست چون بین مسئولان باشگاه و مسئولان شهر چند دستگی وجود دارد و به نوعی جنگ قدرت راه افتاده است. وی ادامه داد: امیدوارم این مسئله به نفت ضربه نزند چون این تیم برای یک شخص خاص نیست. تیم نفت مسجدسلیمان برای مردم این شهر است و باید به آن رسیدگی شود.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان با بیان این که کار آماده سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی در تاریخ ایران بی‌سابقه بوده، خاطرنشان کرد: با تمام مشکلاتی که وجود دارد و با وجود مشکلاتی که بود، بازیکنان نفت با تمام قوا به مصاف گسترش فولاد می‌روند و پیروز میدان هم می‌شوند. حموله در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنان نفت تا امروز پولی پرداخت شده، اظهار داشت: متأسفانه تا امروز یک ریال هم به بازیکنان پول نداده‌ایم و هیچ پرداختی نداشتیم.

تسنيم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. آقای حموله خان !!
    این اختلاف به نظرت ناشی از چیست خودت چند سال سابقه سرپرستی و تیم داری داری ؟

  2. مشکلات مالی لطفا بهانه نکنيد تيم بازيکن نداره و مربی فقط با شخصيت بازيکنان بازی ميکنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.