• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

باقري نيا: مثل سه تیم دیگر هنوز گل نزده ایم

  • کد خبر : 8881
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تیم فوتبال نفت مسجدسليمان با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنانش پس از انجام سه بازي از مسابقات ليگ برتر بيان كرد: بازيكنان نفت نياز به زمان بيشتري دارند تا با شرايط بازي در ليگ برتر آشنا شوند. عبدالمجيد باقري نيا در خصوص بازي با پيكان تهران که منجر به تساوی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تیم فوتبال نفت مسجدسليمان با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنانش پس از انجام سه بازي از مسابقات ليگ برتر بيان كرد: بازيكنان نفت نياز به زمان بيشتري دارند تا با شرايط بازي در ليگ برتر آشنا شوند.

عبدالمجيد باقري نيا در خصوص بازي با پيكان تهران که منجر به تساوی خارج از خانه تیمش شد، عنوان كرد: از بازي رضایت کامل دارم زیرا هر آنچه را كه از بازيكنان مي خواستم در زمين مسابقه به بهترين نحو پیاده كردند. همان گونه كه مي خواستيم بازي را پيش برديم و صاحب چندین موقعيت گلزني شديم كه اگر از آن ها استفاده مي كرديم بی شک مي توانستيم بازي را به نفع خود خاتمه دهيم.

وي درباره عدم گلزني مهاجمانش در سومين بازي متوالي در لیگ برتر عنوان کرد: با توجه به این که اغلب بازيكنان ما سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند و از لیگ یک به این رقابت ها آمده اند، اين يك امر طبيعي است ولی آن ها بازي به بازي با تجربه تر مي شوند. ضمن این که غير از نفت مسجدسلیمان چند تيم ديگر نيز در بازی های لیگ برتر تاکنون موفق به گلزني نشده اند. برای نمونه تیم هایی مثل پيكان تهران، ملوان بندرانزلی و سايپای کرج كه با داشتن مهاجماني چون میلاد ميداوودي و سید مهدی سيد صالحي هنوز گلي به ثمر نرسانده اند.

سرمربي نفت مسجدسليمان درباره اظهارات اخير مديرعامل نفت مبني بر جذب مهاجم، با تاييد اين موضوع افزود: به دنبال جذب مهاجم خارجي هستيم تا بتوانیم مشکل گلزنی خود را حل کنیم. باقری نیا در خصوص تزريق نيروي با تجربه به تيم اظهار كرد: با توجه به اين كه تازه از ليگ يك صعود كرديم به بازيكنان فرصت لازم داده می شود تا با شرايط ليگ برتر وفق پيدا كنند اما اگر اضافه كردن نيروي با تجربه به نفع تيم باشد با صلاحديد كادر فني در آينده اين كار را انجام می دهیم.

وي با بيان اين كه بعد از انجام سه بازي در لیگ برتر از تيم خود رضايت كامل دارد، ادامه داد: تيم ما از دو بازي خارج از خانه دست پر از زمين بيرون آمده و اين نشان از موفقيت تيم دارد.

سرمربي نفت مسجدسليمان در خصوص بازي با صباي قم با بيان اين كه تيم صبا در اين سه هفته بازي هاي خوبي از خود نشان داده است، عنوان کرد: ما در حال آناليز كردن اين تيم هستيم و سعي مي كنيم با شناخت نقاط ضعف و قوت صبا، مانند دو بازي خارج از خانه اي كه انجام داديم در اين بازي نيز با دست پر از زمين خارج شويم.

تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه مسابقات ليگ برتر و در هفته چهارم، سه شنبه 28مرداد در قم به مصاف صبا خواهد رفت. تیم صبا از سه بازي يك برد و دو تساوي كسب كرده و با توجه به تفاضل گل كمتر نسبت به پديده مشهد در رده ششم جدول قرار گرفته در حالی که جایگاه تيم نفت مسجدسليمان با دو تساوي از سه بازي خود در رده چهاردهم جدول رده بندي است.

نفت مسجدسليمان به علت محرومیت در یک بازی و برگزاری دو بازی خارج از خانه، تا اینجای کار از حضور تماشاگرانش در بازی های خود بهره نبرده است كه با توجه به حضور پرشور مسجدسليماني ها در مسابقات فصل گذشته ليك يك و تاثير زيادي كه در صعود اين تيم داشتند انتظار مي رود كه امسال نيز مسابقات نفت شاهد حضور پرشور دوست داران اين تيم باشد، امري كه مي تواند در موفقيت اين تيم تاثير زيادي بگذارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.