• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

تلاش مي كنيم در شأن نام مسجدسليمان ليگ را پشت سر بگذاريم

  • کد خبر : 8244
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازیکن جدید تیم نفت مسجدسلیمان مدعی شد انتخاب‎های بدی داشته است. میلاد زنیدپور اظهار کرد: اردوی خوبی در کمپ نساجی بروجرد برپا کردیم و در دو بازی دوستانه برنده شدیم و از شرایط اردو راضی بودیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: تمام سعی و تلاش‎مان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بازیکن جدید تیم نفت مسجدسلیمان مدعی شد انتخاب‎های بدی داشته است. میلاد زنیدپور اظهار کرد: اردوی خوبی در کمپ نساجی بروجرد برپا کردیم و در دو بازی دوستانه برنده شدیم و از شرایط اردو راضی بودیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی ادامه داد: تمام سعی و تلاش‎مان را به‎کار می‎گیریم که تیم خوبی باشیم و در شأن نام خوزستان و مسجدسلیمان لیگ برتر را پشت سر بگذاریم. چون سال اولی است که به لیگ برتر صعود کرده‎ایم باید قبول کنیم شرایط سخت است، با این حال هدف‎مان قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است.

بازیکن سابق تیم ملی در پاسخ به اين سوال که چرا درخشش در فوتبال ایران را ادامه نداد؟ گفت: به یک سری از آدم‎ها خوردم که نباید می‎خوردم و انتخاب‎هایی داشتم که نباید می‎داشتم. با این حال دوست ندارم به گذشته برگردم و همه تمرکزم را گذشته‎ام برای نفت مسجدسلیمان و امیدوارم امسال برای من و نفت سال خوبی باشد. زنیدپور با بیان این که از جایگاهی که الان دارم راضی نیستم، تصریح کرد: الان شرایط بدی پیش آمده و تمام تلاشم را می‎کنم که دوباره احیا شوم و مطمئنم به این هدف می‎رسم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.