• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

حجت الاسلام سجادمنش: تبلیغ دین و احکام اسلامی وظیفه مهمی است که بر دوش روحانیت است

  • کد خبر : 7867
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی:حجت السلام سجادمنش امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه: 93/3/30 مسجدسلیمان با اشاره به یکم تیرماه سال 1360 سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) گفت: یکم تیر ماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی می باشد. تبلیغ دین و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی:حجت السلام سجادمنش امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه: 93/3/30 مسجدسلیمان با اشاره به یکم تیرماه سال 1360 سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) گفت: یکم تیر ماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی می باشد. تبلیغ دین و احکام اسلامی وظیفه مهمی است که بر دوش روحانیت است. این وظیفه نسبت به گذشته بر دوش آن هايی که امر تبلیغ دین به عهده آن ها است بیشتر سنگینی می کند. خصوصاً برای نسل جوان امروزی با این همه شبهات که در جامعه وجود دارد.

امام جمعه موقت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته صرفه جوئی در مصرف آب گفتند: ما نسبت به همه نعماتی که خداوند به ما داده باید صرفه جوئی کنیم. در دین اسلام اسراف یکی از گناهان بزرگ شمرده می شود. آن وقت ما می بینیم که این همه آب در سطح خیابان های شهر مسجدسلیمان جاری است و دارد آسفالت خيابان ها را خراب می کند ….

امام جمعه موقت مسجدسلیمان در ادامه خطبه ها با اشاره به حرکت های گروه داعش در سوریه و عراق گفتند: این تروریست های تکفیری که به نام داعش هستند از سه سال قبل حرکت هايی را در سوریه آغاز کردند و حال به خيال خود می خواهند حکومت اسلامی عراق و شام را تشکیل دهند. این ها دارای اعتقادات باطل و انحرافی هستند، از اسلام هیچ بويی نبرده اند ولی به نام اسلام در خدمت استکبار و صهیونیست ها برای ضربه زدن به اسلام هستند. این گروه ها به نام اسلام دارند بدترین فجایع را بر سر مسلمانان وارد می کنند. …

حاج آقا سجادمنش ادامه دادند: البته ما داريم قدرت مرجعیت شیعه که در عراق به نمایش گذاشته شده است را هم می بینیم و آن فتوای آیت الله سیستانی است که گفته اند همه اسلحه به دست بگیرند و بر ضد این ها قیام کنند. شیعه و سنی در این مبارزه با هم هستند و خود علمای اهل سنت گفته اند رهبر ما در این مبارزات آیت الله سیستانی است. اگرچه عده ای در بعضی کشورها خصوصاً در قطر با آن ها مخالفت کرده اند و از داعش حمایت می کنند اما مرجع شیعیان و خود علمای اهل سنت عراق همه با همدلی، اتحاد و کمک مردم و ارتش در جهت دفع شر این گروه تروریستی همکاری می کنند. اتحاد برقرار شده و انشاالله به زودی دفع شر خواهدشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.