• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
0

صمد مرفاوي: با مسجدسليماني‌ها جلسه داشتم

  • کد خبر : 7130
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۳۲

سرمربي تيم فوتبال صباي قم در فصل گذشته از مذاکره خود با مسئولان باشگاه نفت مسجد سليمان خبر داد. صمد مرفاوي درباره اين که عنوان مي‌شود قرار است همکاري‌اش را با صبا ادامه دهد، گفت: هنوز هيچ کس از باشگاه صبا با من تماس نگرفته و خبر خاصي از اين باشگاه ندارم. به گزارش سايت […]

سرمربي تيم فوتبال صباي قم در فصل گذشته از مذاکره خود با مسئولان باشگاه نفت مسجد سليمان خبر داد. صمد مرفاوي درباره اين که عنوان مي‌شود قرار است همکاري‌اش را با صبا ادامه دهد، گفت: هنوز هيچ کس از باشگاه صبا با من تماس نگرفته و خبر خاصي از اين باشگاه ندارم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از تسنيم وي افزود: من از طريق رسانه‌ها متوجه شدم که آقاي غمخوار به عنوان رئيس هيئت مديره باشگاه صبا انتخاب شده ولي باز هم مي‌‌گويم که صحبتي با باشگاه نداشته‌ام. غمخوار تجربه مديريت در تيم بزرگي مثل پرسپوليس را دارد و با فوتبال آشناست. من چه در صبا باشم و چه نباشم براي ايشان آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم شرايط صبا را بهتر کند.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم در مورد شايعه حضورش در تيم فوتبال نفت مسجدسليمان خاطر نشان کرد: من مثل بعضي‌ها نيستم که با يک تيم مذاکره مي‌‌کنند ولي مي‌گويند مذاکره نکرده‌ايم. شايد مسئولان باشگاه نفت مسجدسليمان راضي نباشند اما وقتي از من سؤالي پرسيده مي‌‌شود نمي‌توانم دروغ بگويم. من يک بار با مسئولان اين باشگاه جلسه داشتم و در مورد برنامه‌ها و اهداف صحبت کرديم ولي اتفاق خاصي نيفتاده است. ما فقط يک بار صحبت کرديم و ديگر جلسه‌اي برگزار نشد.

مرفاوي در پاسخ به اين پرسش که «دوست داريد در صبا بمانيد يا در تيم ديگري مربيگري کنيد؟»، خاطرنشان کرد: اين بستگي به شرايط دارد. مطمئناً مربيان دوست دارند در تيمي کار کنند که از لحاظ امکانات و مسائل ديگر کمترين مشکل را داشته باشد. حالا بايد ديد در آينده چه وضعيتي رقم خواهد خورد ولي هرجا که شرايط مناسب باشد مربيگري خواهم کرد. فعلاً که چيزي معلوم نيست و بايد منتظر بمانيم و ببينيم چه مي‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.