• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
3

گرامي داشت مقام معلم در دانشگاه پيام نور

  • کد خبر : 7115
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۷:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان: به مناسبت هفته معلم در سالن شهید بهنام محمدی دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان جشن باشکوهی برگزار شد.  در ابتدای این مراسم بهرام نیک بخش ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم به حضار روز معلم و روز ملی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد مسجدسلیمان: به مناسبت هفته معلم در سالن شهید بهنام محمدی دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان جشن باشکوهی برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم بهرام نیک بخش ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم به حضار روز معلم و روز ملی خلیج فارس را گرامی داشتند و هفته معلم را به همه ی معلمان و اساتید گرانقدر بخصوص اساتید آن دانشگاه تبریک گفت. ایشان در ادامه افزودند: جایگاه معلم بسیار رفیع است به طوری که در دین مقدس اسلام شغل معلمی به عنوان شغل انبیا معرفی شده و دارای جایگاه اجتماعی بالایی است وي همچنین یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشت و شهید مطهری را به عنوان یک الگو و اسوه در معلمی قلمداد کرد.

رييس دانشگاه پيام نور در پایان با بیان این که معلمین در جامعه به عنوان یک چراغ راهی هستند و همگان را برای پیمودن درجات علمی دعوت می کنند تاکید کرد: که معلمی در نهاد آموزشی کارکردهای بسیار ارزشمندی را دارد.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام اسدپور از اساتید حوزه و دانشگاه و قنبری مسئول بارزسی فرمانداری با سخنان مبسوطی از مقام شامخ شهید مطهری تجلیل و هفته معلم را به همه ی معلمین و اساتید تبریک گفتند.

اين مراسم با پخش موسيقي محلي، مولودي خواني و ميان پرده، تردستی و شعر طنز ادامه يافت و در پایان برنامه با اهداءلوح تقدیر و شاخه گل از اساتید اين دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=7115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.