• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

مراسم معارفه اسماعيل ارزاني بيرگاني برگزار شد

  • کد خبر : 6954
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم معارفه اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار سابق مسجدسليمان و فرماندار جديد اهواز امروز برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ارزاني در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید اظهار کرد: امنیت را می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ بخشی از آن پدافندی است […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مراسم معارفه اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار سابق مسجدسليمان و فرماندار جديد اهواز امروز برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ارزاني در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای دولت تدبیر و امید اظهار کرد: امنیت را می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ بخشی از آن پدافندی است که در این حوزه نیروها و نهادهای مربوطه وظایف خود را به خوبی انجام می دهند. بخشی از امنیت نیز پیشگیری است که تجار و صنعتگران سرداران این حوزه هستند و می توان با ایجاد فرصت کار و حل معضل بیکاری امنیت را در جامعه ارتقا داد. در این مراسم حجت الاسلام جابریان به نیابت از نماینده ولی فقیه در استان از زحمات هشت ساله عبدالعزيز فدعمي فرماندار سابق اهواز تشکر و اسماعیل ارزانی بیرگانی به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز منصوب شد.

در کارنامه ارزانی بیرگانی سرپرست فرمانداری اهواز؛ فرماندار مسجدسلیمان، فرماندار بویراحمد، معاونت فرماندار کلانشهر شیراز ، شهردار چند شهر استان فارس و مدیرعامل سابق  سازمان همیاری های استان فارس ، رییس حراست بنیادشهید استان فارس و  معاون عمران و مسکن استان فارس دیده می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=6954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. ایشان ازضعیف ترین فرمانداران مسجدسلیمان بود که دردورانش فعالیت خاصی انجام نگرفت و اکثراوقات غیبت داشت چون خانواده اش ساکن شیراز بودند .

  2. جناب کارمند فرمانداری خیلی ناراحتی معلومه از يه جايي………… برادر.

  3. سلام.
    کارمند فرمانداری اگه قدیم جایی مشکل داشته حالا اگه توبه هم کرده باشه پ توچته …..
    انتقاد کن نه توهین در ملا عام

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.